🤣🤣quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:04 schreef engine het volgende:
Ken je het gezegde: een oude koe moet je in de kont nemen
Ja joh, maakte alleen een grapjequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat Fritsie het iets anders bedoelt
Ze zijn ook niet allemaal even ehm, briljant zeg maarquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
Zelf verzonnen spreekwoorden en gezegdes aan Mirthe voorlezen is zinloos.
Geen moment, nu Babette er nog uit en dan Marciano en Isaac er achter aanquote:
Ik zou Erik voor Isaac zettenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen moment, nu Babette er nog uit en dan Marciano en Isaac er achter aan
Je ken me weg gooien hier.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Bij de 112 meldkamer werken dat lijkt baps ook vet.
Is er bezoek want vraag mij af of dat beetje sprayen verschil maakt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
In de keuken vindt nu waarschijnlijk een massa slachting plaats, benieuwd hoe laat ze mogen gaan koken.
doe Roepert en zijn kleefaantje dan ook maarquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eerder zijn, uw huis staat in brand, geen paniek, vertel alles rustig vanaf het beginquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Je ken me weg gooien hier.
Ik zie het helemaal voor me.
Tegen al diegenen die 112 bellen gaat ze zeggen : u bent zo aan de beurt ik moet nog even wat andere gesprekjes doen .
Erik mag van mij de finale wel spelen.quote:
Ja die plakstrips mogen ook wel wegquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
doe Roepert en zijn kleefaantje dan ook maar
liefst marcia en erik eerst..... mensen om bep heen wegquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, we hebben er toch niets over te zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
liefst marcia en erik eerst..... mensen om bep heen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |