Als politie psycholoog?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zou ze voelen dat psycholoog het sowieso niet gaat worden?
Ja, wat zullen ze blij zijn bij de politie dat deze vrouw die churros heeft verkocht, in de coronateststraat heeft geholpen en kapster is geweest (maar vervolgens het haar van haar G verpest…) zich aanmeldt om voor de politie te komen werken… 😁😁quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo is het , mijn dochter werkt sinds 2 jaar als agent, dus wat dat betreft weet ik er wel iets van.
Maar Bep voelt zich te goed om bij het plebs op straat te moeten, wil gelijk als profiler aan het werk
Als je dit zo leestquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, wat zullen ze blij zijn bij de politie dat deze vrouw die churros heeft verkocht, in de coronateststraat heeft geholpen en kapster is geweest (maar vervolgens het haar van haar G verpest…) zich aanmeldt om voor de politie te komen werken… 😁😁
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, wat zullen ze blij zijn bij de politie dat deze vrouw die churros heeft verkocht, in de coronateststraat heeft geholpen en kapster is geweest (maar vervolgens het haar van haar G verpest…) zich aanmeldt om voor de politie te komen werken… 😁😁
Nou daar zal ze goed in zijn. De mensen die iets willen melden krijgen geen schijn van kans om hun melding te maken want zij lult je de oren van je kop. Ach opa is ondertussen overleden, bedankt mevrouw van de meldkamer voor het gezellige gesprek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Bij de 112 meldkamer werken dat lijkt baps ook vet.
Ja, vanwege de adrenaline. Op één of andere manier denk ik dat dat niet de motivatie is waar ze bij de meldkamer op zitten te wachtenquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Bij de 112 meldkamer werken dat lijkt baps ook vet.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou daar zal ze goed in zijn. De mensen die iets willen melden krijgen geen schijn van kans om hun melding te maken want zij lult je de oren van je kop. Ach opa is ondertussen overleden, bedankt mevrouw van de meldkamer voor het gezellige gesprek.
Omg,quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou daar zal ze goed in zijn. De mensen die iets willen melden krijgen geen schijn van kans om hun melding te maken want zij lult je de oren van je kop. Ach opa is ondertussen overleden, bedankt mevrouw van de meldkamer voor het gezellige gesprek.
vergeet niet liegt veel niet te vertrouwen komt afspraken niet na behandeld mensen als oudvuil enz ..enzquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Is vast nog wel 'n plekje bij de "bereden"politiequote:Op donderdag 27 juli 2023 17:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, Bep vraagt of ze na deelname aan dit programma nog bij de politie mag werken
Is er veel gejokt dan door haar? Wat dan? Nieuwsgierigquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:57 schreef pingu66 het volgende:
Bep moet eerst even orde opmaken stellen wat betreft haar opleidingen enzo en wat ze in de loods verteld en op LinkedIn. Met leugens kom je niet bij de politie
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is vast nog wel 'n plekje bij de "bereden"politie
En verpleegkundige opleiding? Ze wil bij de meldkamer politie werken niet de meldkamer van ambulance.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef juul. het volgende:
En ze wil ook op de meldkamer van 112, daar moet je een verpleegkundige opleiding voor hebben en daarna nog
een scholing van 9 maanden
Ik weet dit, dochter enzo
Jawel en de brandweer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En verpleegkundige opleiding? Ze wil bij de meldkamer politie werken niet de meldkamer van ambulance.
Neeeeee, die arme diertjes kun je dat niet aandoenquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is vast nog wel 'n plekje bij de "bereden"politie
Ik denk dat je juist rustig moet blijven en adequaat moet reageren en niks adrenaline.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, vanwege de adrenaline. Op één of andere manier denk ik dat dat niet de motivatie is waar ze bij de meldkamer op zitten te wachten
Ik denk dat Fritsie het iets anders bedoeltquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Neeeeee, die arme diertjes kun je dat niet aandoen![]()
Overigens, voor politie te paard geldt dezelfde opleiding als alle functies bij de politie
Nou ja, dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist rustig moet blijven en adequaat moet reageren en niks adrenaline.
Nou haar LinkedIn en haar verhalen in de loods komen niet overeen.maakt verder niet uit hoor qlles voor het spel natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is er veel gejokt dan door haar? Wat dan? Nieuwsgierig
Maarrrrr vergeet ook niet: ze is wel veel intelligenter dan ‘die mensen’! 🤮quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vergeet niet liegt veel niet te vertrouwen komt afspraken niet na behandeld mensen als oudvuil enz ..enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |