Echt hé, ze gruwelde ervan... en nu ook weer al die smoesjes en leugens... blehquote:
Begin van de week hadden Ice en Wendy het erover om voor Erik te gaan,quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:11 schreef juul. het volgende:
Het is toch een uitgemaakte zaak, oudmanagers bepalen dus....Bep
Ice? Welnee, je weet toch hoe hij te werk gaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Begin van de week hadden Ice en Wendy het erover om voor Erik te gaan,
Lekker even over Bern waarom hij nu geen manager wil worden. Volgens haar omdat er geen vrijstelling isquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:25 schreef engine het volgende:
Babette doet even de deur dicht zodat ze lekker kan roddelen. Marciano is geweldig want hij stelde fantastische vragen aan Erik.
Echt een vals mens die Babette dat is vandaag wel weer eens gebleken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
Dat van Mirthe dus, zolang ze het haar van Babbel maar laat zitten.
Vals in nog een understatementquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een vals mens die Babette dat is vandaag wel weer eens gebleken.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, Bep vraagt of ze na deelname aan dit programma nog bij de politie mag werken
Op eigen initiatief? Als dat zo is, stijgt ze bij mij weer een stapje hogerquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy 'horen' aan het maken lijkt wel.
Zo is het , mijn dochter werkt sinds 2 jaar als agent, dus wat dat betreft weet ik er wel iets van.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:45 schreef tonja het volgende:
Nou muts, als je bij de politie wil werken dan zal je toch echt de opleiding moeten doorlopen, daarna als je dat hebt gehaald kun je binnen de organisatie verder kijken en solliciteren.
Zou ze voelen dat psycholoog het sowieso niet gaat worden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:45 schreef tonja het volgende:
Nou muts, als je bij de politie wil werken dan zal je toch echt de opleiding moeten doorlopen, daarna als je dat hebt gehaald kun je binnen de organisatie verder kijken en solliciteren.
Nice! Ik ben moderator op Twitch voor de politie, derhalve vang ik ook weleens iets opquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo is het , mijn dochter werkt sinds 2 jaar als agent, dus wat dat betreft weet ik er wel iets van.
Maar Bep voelt zich te goed om bij het plebs op straat te moeten, wil gelijk als profiler aan het werk
Ze ziet zichzelf als profilerquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zou ze voelen dat psycholoog het sowieso niet gaat worden?
profiler nog welquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo is het , mijn dochter werkt sinds 2 jaar als agent, dus wat dat betreft weet ik er wel iets van.
Maar Bep voelt zich te goed om bij het plebs op straat te moeten, wil gelijk als profiler aan het werk
gaaf werk wat je doetquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice! Ik ben moderator op Twitch voor de politie, derhalve vang ik ook weleens iets op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |