En mazzel dat er 2 werden genomineerd, anders had zij zichzelf benadeeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaag gaven ze het wel voor een deel in beeld
op Moraima: Sasha, Jasper, Bern, Mirthe en Erik
op Wendy: Babette, Isaac, Marciano, Rupert, Moraima en Imadiddin
op Bern: Wendy (dat had Wendy tegen hem gezegd)
We horen haar iig niet meer hinnekenquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:40 schreef danaqui het volgende:
Babs is zo bang nu, mooi zo Karma heeft de tijd.....
Dat zeg ik niet er word gezegd dat Babs degene is die overloopt van de ene groep naar de andere groep. en ik zeg hierbij dat Wendy net zo hard meegelopen/over gelopen is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:45 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt van Wendy toch ook niet verwachten dat zij - als ze door Babette en de rest met de nek wordt aangekeken- dan maar alleen ergens in een hoekje gaat zitten huilen? Dan zoek je toch contact met anderen??
Hij heeft toch op haar gestemd ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef juul. het volgende:
Isaac ff slijmen met Wendy, blijf die toffe vrouw die je bent
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij heeft toch op haar gestemd ?
Wendy denkt 'yeah bro, weet het ook niet meer wie ik er van jullie freaks het eerst wil uittieven: babbel, sjanoo of jou'quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef juul. het volgende:
Isaac ff slijmen met Wendy, blijf die toffe vrouw die je bent
Heeft Erik gisteren hoogstpersoonlijk kapotgeslagen, en met tape gerepareerd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mogen ze geen elektrische vliegenmeppers ?
Nou lekker dan….quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft Erik gisteren hoogstpersoonlijk kapotgeslagen, en met tape gerepareerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |