dat dus, en voor degenen die denken dat hij nu wel moet weten hoe ze in elkaar steekt....hahaha hij vindt het bestquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:13 schreef Springisintheair49 het volgende:
O erik weer in babet dr armen, kan ie zo weer roddelen met haar😑
Ze WAS ook afgevallen, dat klopt. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:11 schreef xdiashalizx het volgende:
En o o, wat is ze veel afgevallen gaf ze aan in haar speech..
Ik heb het niet gezien, eerst ff wel, maar was snel weer over...
Ik hoop dat ze dat opmerken, want dan kan Erik de volgende zijn..Ik had niet gedacht dat te zullen schrijven, maar Erik is dus echt een engerd...quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:13 schreef Springisintheair49 het volgende:
O erik weer in babet dr armen, kan ie zo weer roddelen met haar😑
Erik Engerd, nooit van gehoord?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat opmerken, want dan kan Erik de volgende zijn..Ik had niet gedacht dat te zullen schrijven, maar Erik is dus echt een engerd...
Met korter had het nog net DOEI kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:09 schreef Limbus het volgende:
Nou de afscheidsspeech was langer dan de hele eliminatie
Ik wel, vandaar dat ik daar over begon als grapje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ken je die niet, uit een programma vroeger...
Stratenmaker op zee showquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ken je die niet, uit een programma vroeger...
Leeftijdgenoten?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Stratenmaker op zee showwaarom weet ik dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |