Dit is gewoon teveel voor zelfs 15 vliegenmeppers.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou lekker dan….
Maar er zouden daar zeker 15 moeten zijn
Zoveel vliegen bij elkaar nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is gewoon teveel voor zelfs 15 vliegenmeppers.
Ook ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zoveel vliegen bij elkaar nog nooit gezien
Die tafels in de loods zitten ook vol vliegenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:03 schreef Clasientje het volgende:
Wat hun moeten doen insecten spray kopen en het hele keuken sprayen alles dicht gooien en over een 3 kwartier of een uurtje ga je alle dooie vliegjes zien in de keuken ben je meteen daar van af.
Precies!quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Voor ze met Marciano was deed ze precies hetzelfde.
Moeten hun dus de hele loods sprayen met paar bussen. Gaan hun maar ff een uurtje buiten zitten alles dicht gooien na het sprayenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die tafels in de loods zitten ook vol vliegen
alles fladdert aan die onsmakelijke vent, zijn benen, zijn armen, zijn handen en zijn mond, ik vind het een verschrikkelijk persoon.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:53 schreef Frummelie het volgende:
Het is toch verschrikkelijk dat Rupie niet normaal kan eten... dat smaklawaai wat die goser veroorzaakt... daar wil je toch niet naast zitten, ik zou geen hap door m'n keel krijgen.
Ja ik kan me niet voorstellen dat dit voldoet aan landelijke voorwaarden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het gewoon schofterig dat er niks aan die smerige vliegenzooi wordt gedaan...vreselijk onhygiënisch..
DIt valt toch onder de verantwoordelijkheid van talpa.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:03 schreef Clasientje het volgende:
Wat hun moeten doen insecten spray kopen en het hele keuken sprayen alles dicht gooien en over een 3 kwartier of een uurtje ga je alle dooie vliegjes zien in de keuken ben je meteen daar van af.
Een koeien of varkensstal heeft er zelfs niet zoveel als hun hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb oprecht, nog nooit zoveel vliegen bij elkaar gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |