uw wens is vervuld, de lichten zijn aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Isaac ligt een beetje te rekken en strekken...
Gooi het licht maar aan hoor!
Misschien mogen ze wel even helemaal niet in de keuken komen want mensjes bezig misschien.. aanname hé...
Haha goed hé...FEBO doet luisteren naar Frummie ahum..quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
uw wens is vervuld, de lichten zijn aan.
Gatver... niet gezien, zat even bij Erik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat niet alle toiletten er frisjes bijstaan, Isaac bekijkt en wisselt.
Tuurlijk moet Moirama eruit maar het is niet spectaculair toch? maar misschien komt dat nog, Marciano, Isaac, Babbel zou veel mooier zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Als er een eliminatie komt dan hoop ik echt dat Moirama d'r uit vliegt... zo leuk ik haar in het begin vond zo verafschuw ik haar nu... die verontwaardiging dat de Mol niet even de vliegtickets van haar familie wilde betalen.. dat smoel...inhalige mormel is het.. geen worst meer voor Moirama, helemaal noppes, nakkes, nada.. weg wezen, heel rapido.
Die mogen van mij nog even blijven hangen Moirama is prio nu..." in mijn geval dan "quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Moirama eruit maar het is niet spectaculair toch? maar misschien komt dat nog, Marciano, Isaac, Babbel zou veel mooier zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |