Ze was een beetje 'Wacko Jacko'. Dus dit is eigenlijk geen verrassing.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat zat er al wel enige jaren aan te komen. Wat een leven heeft zij gehad zeg en wat een drama met haar zoon destijds. Hopen dat zij rust mag vinden...
Ik ook, mooie jeugdsentiment.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze was een beetje 'Wacko Jacko'. Dus dit is eigenlijk geen verrassing.
Maar wat een hit was dat zeg. (Nothing Compares to You)
Heb dat liedje altijd flink mee zitten blèren als het op de radio was.
Ach wat een onzin inderdaad. Jaren 50 misschien maar zeker eind jaren 60 en daarna allang niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
De Volkskrant neemt haar dood meteen even te baat voor de geschiedvervalsing. Oh wat houden vrouwen het moeilijk in de jaren 80 en wat was de hele wereld misogyn.Vieze lijkenpikkers.
Ik snap niet wat er mis is aan die post die je aanhaalt.quote:
Natuurlijk niet, is gewoon anekdote. Ik luisterde dat nummer toevallig nog maandag en had het er met iemand anders over. Niets about me, gewoon wat die dag mijn ervaring was.quote:
Heeft die zichzelf wel eens bekeken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef DrDentz het volgende:
Degene die destijds zei dat ze onaantrekkelijk was was Madonna, vrouwenhaat onderling.
Ze had de mooiste ogen ooit ❤️quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef DrDentz het volgende:
Degene die destijds zei dat ze onaantrekkelijk was was Madonna, vrouwenhaat onderling.
Ze werd 30 jaar geleden uitgekotst vanwege het verscheuren van een paus foto. 25 jaar later bleek die paus niet alleen pedofilie te hebben verdoezeld, maar ook vele massagraven vol kinderen die uitgehongerd en verwaarloosd zijn door de kerk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat iemand echt ziek is als ze denken dat Dr Phil soelaas gaat bieden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:42 schreef Noek het volgende:
Zwaar verwaarloosd en mishandeld maakt je ziek. Wat dan weer niet vreemd is.
Sowieso Dr Phil , volgens mij word je daar nog zieker vanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat iemand echt ziek is als ze denken dat Dr Phil soelaas gaat bieden.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso Dr Phil , volgens mij word je daar nog zieker van
Okay danquote:
Ik vind dit nummer zelfs mooier dan 'Nothing compares'. 'Troy' heb ik echt grijs gedraaid.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:53 schreef BillDauterive het volgende:
Arme vrouw
Dit lied blijft zo ontzettend mooi.
Ze had een bi-polaire stoornis. Heb ik tenminste gelezen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |