Ik heb gelezen dat ze een mango en een pannenkoek heeft gegeten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
had myrthe niks meer gebakken gisteravond
Ik heb gelezen dat ze een mango en een pannenkoek heeft gegeten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
had myrthe niks meer gebakken gisteravond
Neej dat lijkt me ook sterk.. iedereen laat z'n shit staan.. walgelijk luie lamstralen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Er stond een hele berg afwas, niet van één persoon
Feestquote:
Die loopt er dus ook met een grote boog omheenquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Bern die plank schoonmaakt!
Ik zou helemaal gek worden van al die vliegen...
Zag het ja, lekker allemaal je troep laten liggen, dan weet je zeker dat ze blijven komen!quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die loopt er dus ook met een grote boog omheen
Goed moment om te gaan vastenquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:59 schreef spapaars het volgende:
Brood hoeven ze ook niet meer te beleggen, genoeg vliegenvlees.
Dat snap je toch niet..quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die loopt er dus ook met een grote boog omheen
Handtassen zie je ook maar heel weinig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik vind vrouwen met een handtas zijn blijven hangen in de jaren 70, hoe kortzichtig is die man!
Erik noemde gisteren ook iets over een gebeurtenis over 2 weken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
25 augustus is volgens de tv gids de finale
Zo'n cross body tas zie je veel tegenwoordig, valt toch ook onder handtas.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Handtassen zie je ook maar heel weinig.
Morrie is weer eens niet duidelijk.
Handtas hou je vast toch!quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo'n cross body tas zie je veel tegenwoordig, valt toch ook onder handtas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |