bern zegde ik ga niet voor een verloren zaak mij verkiesbaar stellenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r valt niks te winnen hé deze maand dus weinig animo...
ja maar kwam hij op terug , omdat het op voorhand verloren zaak isquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende dat Bern zei er wel voor te gaan toen hij vorige maand verloren had.
Nog niet allemaalquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden ze beter niet kunnen doen, ze zijn nu aan het hemelen.
Ja klopt heeft hij wel gezegd.. maar hij kan niet op tegen het Isaac kliekje...quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem ook geen ongelijk. Het blijft toch in de groep Isaak die managersquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar kwam hij op terug , omdat het op voorhand verloren zaak is
daarom juist wil bern niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt heeft hij wel gezegd.. maar hij kan niet op tegen het Isaac kliekje...
Tot nu toe werd er altijd beweerd dat het zin had om je verkiesbaar te stellen. Dat ze er voor moeten gaan. Ze hebben kans.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haha die slipper..quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:27 schreef engine het volgende:
Met wapen in de hand probeert ze nog wat te slapen.
Bern weet dit heel goed. Er was ook een verkiezing waarbij ze allemaal verplicht verkiesbaar waren en vervolgens moesten gaan speechen waarom ze het zo graag wouden terwijl ze niet wilde. Bern weigerde dat toen gewoonquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tot nu toe werd er altijd beweerd dat het zin had om je verkiesbaar te stellen. Dat ze er voor moeten gaan. Ze hebben kans.
Misschien weet Bern nu dat ze al die tijd zijn voor gelogen. Dat je verkiesbaar stellen moest voor de tv ook al wist je dat de andere groep de "macht" had om een manager te kiezen.
Ik weet nog een kandidaat uit Utopia die vertelde dat haar door "achter" dingen waren beloofd, dat ze haar zouden steunen bij wat ze ging doen en dat dat nooit gebeurde.
Gatver, ik zou helemaal gek worden...quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:24 schreef engine het volgende:
De vliegen zitten tegenwoordig in de slaapkamer
yep en had den hartog toen grote smoel overquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Bern weet dit heel goed. Er was ook een verkiezing waarbij ze allemaal verplicht verkiesbaar waren en vervolgens moesten gaan speechen waarom ze het zo graag wouden terwijl ze niet wilde. Bern weigerde dat toen gewoon
Ja die weet ik nog. Maar je weet niet wat hem allemaal is beloofd bij de afgelopen verkiezing. Of misschien dat hij verplicht werd mee te doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Bern weet dit heel goed. Er was ook een verkiezing waarbij ze allemaal verplicht verkiesbaar waren en vervolgens moesten gaan speechen waarom ze het zo graag wouden terwijl ze niet wilde. Bern weigerde dat toen gewoon
En toch zou je ervoor kunnen gaan als je het echt graag wil.. Erik doet ook een poging dus... je weet nooit hoe een koe en haas vangt... nu lijkt het net omdat er geen vrijstelling is hij afhaakt...quote:
dan moeten bep en erik die geen manager willen worden zich ook niet verkiesbaar stellen , zoe en morrie wilden het ook niet , maar ja zal en moest bij kliek ice blijvenquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch zou je ervoor kunnen gaan als je het echt graag wil.. Erik doet ook een poging dus... je weet nooit hoe een koe en haas vangt... nu lijkt het net omdat er geen vrijstelling is hij afhaakt...
Ja en dat danweer geven aan immi voor sigaretten daar wil zij dan in de ruil voor zonnebloempitten ijs en koekjes voor ( uit de huishoudpot)quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
heel graag een eli vandaag , kan makkelijk na de speeches voor manger en dan graag morrie eruit ben die hebberd kotsbeu aan het worden
ze wil geld gaan lenen bij wendy
Creatieve boekhouding.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja en dat danweer geven aan immi voor sigaretten daar wil zij dan in de ruil voor zonnebloempitten ijs en koekjes voor ( uit de huishoudpot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |