Die ¤2,50 van het boodschappenwagenspel?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou, ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren...
Hebben ze allemaal zakgeld gekregen?
Goedemorgen...quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ¤2,50 van het boodschappenwagenspel?
GM
WIe heeft er geld bij elkaar gefietst dan?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Neej van het bedrag wat de mannen bij elkaar hebben gefietst... ik dacht dat er wel een rondje zakgeld vanaf kon.
Je bedoeld die marathon?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Neej van het bedrag wat de mannen bij elkaar hebben gefietst... ik dacht dat er wel een rondje zakgeld vanaf kon.
Gefietst?quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Neej joh, ik ben nog een beetje duf.... gelopen natuurlijk...quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe heeft er geld bij elkaar gefietst dan?
Is er nog een opdracht geweest?
O had maar zo gekund, was er de afgelopen dagen niet veel dus had het gemist kunnen hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh, ik ben nog een beetje duf.... gelopen natuurlijk...
Ja dit was een leuk bedrag voor zakgeld..quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had maar zo gekund, was er de afgelopen dagen niet veel dus had het gemist kunnen hebben.
Ja nu graag..quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:52 schreef spapaars het volgende:
Jammer dat ze nog nooit met een alarm zijn wakker gemaakt.
Maar er is nog hoop.
wat voor regels zouden er dan gewijzigd zijn , bij gelijke stemmen dat de manager beslist is niks nieuw, daarom wil kliek ice altijd manager uit hun kampquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Zal Erik nog uit de school klappen over het regelementenboek of is hem het zwijgen opgelegd.
Geen idee..d'r is veranderd Erik gaat niet voor de kat z'n viool over de zeik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat voor regels zouden er dan gewijzigd zijn , bij gelijke stemmen dat de manager beslist is niks nieuw, daarom wil kliek ice altijd manager uit hun kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |