welke tijd staat daar bij?quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:14 schreef woxxel het volgende:
Dit staat op een andere groep
Op fb:
Erik leest iets aan Myrthe voor. Ging waarschijnlijk over de nieuwe? Regels bij eliminatie. Hij zei "de geleliminneerde krijgt een uur de tijd, dus dat betekent dat ik '...
Pats boem de stem met beste Erik wil jij je microfoon controleren. En het scherm op excuses voor deze onderbreking.
Eenmaal weer beeld hadden Erik en Myrthe het er over dat ze deze nieuwe regels, wel beter hadden kunnen communiceren of zoiets was het.
Weer de stem met een waarschuwing voor Erik om zijn microfoon te controleren.
Ik denk dat de regels voor de laatste maand veranderd zijn.
Oef wat een werk. Respect dat je dit doetquote:Op woensdag 26 juli 2023 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb 2100-2400 uur maar ik kan het echt niet vinden, heb Mirthe en Erik in de blauwe stoelen .....
Gelijk heb jequote:Op woensdag 26 juli 2023 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb 2100-2400 uur maar ik kan het echt niet vinden, heb Mirthe en Erik in de blauwe stoelen .....
Zonder exact tijdstip geef ik het op .... dit kost mij teveel tijd.
ja, ach, wat ik type, qua tekst, klopt wel. Helaas dat er geen beeld bij is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik zie nergens een streamlock, dus het klopt niet denk ik ....
Ga er vanuit van wel ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dat ook met een live stream si
huiskamer, had ik al getyptquote:Op woensdag 26 juli 2023 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De vraag is, was het nu in de huiskamer of in de slaapkamer ....
aha dat had ik niet gezien.. zal darvoor zijn geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Erik heeft het eerst met Isaac over het regelboek, dan een tijdje niets en daarna gesprek met Mirthe.
Denk dat dit het bedoelde gesprek is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 26 juli 2023 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Erik over de aangepaste regels - 25 juli 2023.Absolute master van realtv recordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Top
wat ik typte is gedeeltelijk wat ik hoorde op de andere stream, deze begon met Isaac. Ik had toevallig die van erik en mirthe (deze schakelt er naar toe).
Jij hebt wel meer dan wat ik zag.
Blijkbaar was mijn stream uren achter.
Aangezien de TT "aparte vogels is" en dat in dat filmpje genoemd wordt.
Edit: het stuk wat ik zag komt NIET in het filmpje van dkg voor.
Ook heeft dat filmpje geen stream locks.
Erik was echt ff over de zeik over de plotselling aangepaste regels, en toen 2x een waarschuwing, en blauw scherm.
[ Bericht 6% gewijzigd door realkijkers op 26-07-2023 02:55:22 ]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Erik over de aangepaste regels - 25 juli 2023.Je hebt het weer voor elkaar, Er wordt heel wat gezegd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |