Hoop het, wat ik typte is wel direct tijdens & na dat het gebeurde, nagenoeg tijdens en met wijzigen steeds aangevuldquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:45 schreef woxxel het volgende:
Heeft iemand dat stukje opgenomen? Dat Erik in t regenbroek leest?
Denk het wel, ga even zoeken ....quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:45 schreef woxxel het volgende:
Heeft iemand dat stukje opgenomen? Dat Erik in t regenbroek leest?
Als jij er toch niet was..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk het wel, ga even zoeken ....
Top! Bizar ook hoe lang het nu al niet meer op Erik en Mirthe staat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
2 minuten voor mijn typen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb wel even een exact tijdstip nodig, moet anders 4 uur opname doorzoeken ...
Ja maar als ik t niet compleet heb, zie ik een Erik in commotie met de regie en gooit ie t boek door de loods en schreeuwt om imi die niets verteld heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:51 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan kon je zelf beelden bedenken bij mijn tekst he
Als jij er toch niet was..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja want toen jij t plaatste had ik t al even gelezen op fb. Vandaar dat ik hier even kwam kijken. Ik was verbaasd dat nog niemand wat gepost hadquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
2 minuten voor mijn typen?
maak er maar 3 van voor de zekerheid.
moment ik kijk ff.
23:37? Of om 3 minuten aan te houden, 23:36
Ik weet niet of de tijd, de laatst gewijzigde tijd is. want ik heb vaak aangevuld. Dus dan zou het geen 3 maar 8 minuten eereder zijn?
ja op stream 1quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel op stream 1 hoop ik, heb geen stream 2 meer ....
Erik die K5 bestormdquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:59 schreef realkijkers het volgende:
We moeten het er mee doen ook. (aanname) Erik weigert blijkbaar om er niet over te praten, wat niet mag van de febo, dus krijgen we slaap streams.
Of Erik is nog in discussie met ze.
Stream 1:quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay dus veel langer geleden ... was het in de badkamer of daarvoor ?
Ik zie reacties in de groep op fb van 54 min geleden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:00 schreef realkijkers het volgende:
[..]
neee joh, net.
Stream 1:
locatie, centrale hal op de stoelen. nadat mirthe de pannekoek opschepte, liet vallen, weer terug liep naar de keuken, en weer terug naar erik. Daarna, want erik wachtte tot mirthe klaar was.
Bij de 2 blauwe stoelen.
23:37 ongeveer.
loopt mijn stream dan zo extreem achter? Ol geloof je hoor, dus blijkbaar.quote:
Het is na het pannekoeken bakken van mirthe, na het douschen van Wendy. Na het kaarten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het hele gesprek op de blauwe stoelen, maat kan het echt niet vinden ....
Misschien dat jij kunt zien wat het tijdstip is van eerste bericht op twitter/facebook ?quote:Op woensdag 26 juli 2023 00:12 schreef woxxel het volgende:
Kijk ff op fb of misschien Twitter.
Er wordt over gesproken.
Dgk, bedankt voor t zoeken. Ik denk dat t over een regel gaat die ze nog niet wisten. Dat de nieuwe manager mag kiezen bij gelijkspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |