Wie zette de party tent in elkaar op de die planeten dag?quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat Bern haar af zou gaan leiden en de anderen dan de boel in orde zouden maken zonder dat Sas dat door zou hebben? Hij heeft wél geholpen met alles weer op te ruimen volgens mij.
Ik bedoel de 500 euro van gisteren die de mannen bij elkaar hebben gelopen...quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die 500 euro is toch bedoeld voor een feestje dat ze zélf mogen invullen?
O ja, die andere 500 euro voor een feestje hebben ze verdiend met die waterballonnen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hebben gister ook 500 euro verdiend met die maraton
Die heeft alles toch moeten voorbereiden en de rest heeft geholpen met de opzet van alles. Zie het probleem niet zo goed maar kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie zette de party tent in elkaar op de die planeten dag?
Wie maakte al die versieringen van die dag?...( bern niet iig)
Ik snap het nu, sorry.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel de 500 euro van gisteren die de mannen bij elkaar hebben gelopen...
Dat dusquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ĺaatst had zelf Sas het erover met Jappie. Zij ĺagen op de cabana en Bern kwam aan lopen en zei tegen Sas iets over wat erop de grond lag in de tuin of een bordje ofzo op tafel. Wat niet van hem was. Sas zei toen dan neem je het toch even zelf mee of ruim je het toch even op? Toen hij mopperend wegliep zei Jappie dat Bern altijd iets zeggen van rotzooi of afwas of een kopje maar er alleen maar langs loopt en het niet ff meeneemt.
Ligt niet aan jou. Bern is die hele dag bezig geweest met van alles. Met Jappie ook de maaltijden verzorgt voor die dag. Tussendoor van alles opnemen zodat hij s avonds een presentatie kon geven aan de groep. Totale onzin dat Bern niks zou doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die heeft alles toch moeten voorbereiden en de rest heeft geholpen met de opzet van alles. Zie het probleem niet zo goed maar kan aan mij liggen.
Dat was ik vergeten, sorry.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hebben gister ook 500 euro verdiend met die maraton
quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Bern is die hele dag bezig geweest met van alles. Met Jappie ook de maaltijden verzorgt voor die dag. Tussendoor van alles opnemen zodat hij s avonds een presentatie kon geven aan de groep. Totale onzin dat Bern niks zou doen.
Ook geen flauw idee waarom dit weer een pagina lang een issue is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Bern is die hele dag bezig geweest met van alles. Met Jappie ook de maaltijden verzorgt voor die dag. Tussendoor van alles opnemen zodat hij s avonds een presentatie kon geven aan de groep. Totale onzin dat Bern niks zou doen.
Hoe krijg je dan beschimmeld brood? Je kan mij niet vertellen dat als er een brood uit de vriezer komt het daar langer dan een dag ligt... dan hebben ze waarschijnlijk een gedeelde niet in de vriezer gedaan.quote:
Niks te doen op de stream gok ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook geen flauw idee waarom dit weer een pagina lang een issue is.
Hij hoefde haar niet af te leiden want ze wist dat er iets voor haar geregeld zou worden en ze kan toch wel een kwartiertje alleen in de kas zitten? Ze zit daar immers vaker hele middagen een boek te lezen..quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat Bern haar af zou gaan leiden en de anderen dan de boel in orde zouden maken zonder dat Sas dat door zou hebben? Hij heeft wél geholpen met alles weer op te ruimen volgens mij.
Kan liggen aan de manier waarop ze dat invriezen. In de broodzak meteen invriezen lijkt mij niet zo´n goed idee, die zakken zijn daar niet geschikt voor. Kan zijn dat het dan te nat wordt en het daardoor snel gaat schimmelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan beschimmeld brood? Je kan mij niet vertellen dat als er een brood uit de vriezer komt het daar langer dan een dag ligt... dan hebben ze waarschijnlijk een gedeelde niet in de vriezer gedaan.
Idd en ook daar heeft hij het meesten door anderen laten doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie zette de party tent in elkaar op de die planeten dag?
Wie maakte al die versieringen van die dag?...( bern niet iig)
Kan zijn doordat je hem niet mag meer negatieve kanten van hem ziet. Heb ik met Marciano en had ik met Zoe.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en ook daar heeft hij het meesten door anderen laten doen.
Er is natuurlijk niets mis mee dat anderen helpen want een groot evenement kun je niet alleen doen natuurlijk maar het is wel allemaal weer typisch Bern.
Ja dat is Bern toegewezen om zijn evenement te bekostigen.. nou benieuwd hoe hij het weer voor elkaar gaat krijgen dat hij zelf zo min mogelijk hoeft te doen en anderen voor hem laat lopen bouwen koken en weet ik allemaal nog meerquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O ja, die andere 500 euro voor een feestje hebben ze verdiend met die waterballonnen?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is Bern toegewezen om zijn evenement te bekostigen.. nou benieuwd hoe hij het weer voor elkaar gaat krijgen dat hij zelf zo min mogelijk hoeft te doen en anderen voor hem laat lopen bouwen koken en weet ik allemaal nog meer
Is er al bekend gemaakt wát voor evenement dat gaat worden?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is Bern toegewezen om zijn evenement te bekostigen.. nou benieuwd hoe hij het weer voor elkaar gaat krijgen dat hij zelf zo min mogelijk hoeft te doen en anderen voor hem laat lopen bouwen koken en weet ik allemaal nog meer
Jep een middeleeuwen feestjequote:Op woensdag 26 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is er al bekend gemaakt wát voor evenement dat gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |