Ja, je kan 's middags al constant tegen Joep-in-een-leeg-stadion aankijken en dan gaan ze dat ook nog in het samenvattingprogramma fietsenquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat ik wel zorgwekkend vind, is de vreemde centrale rol die Joep Schreuder heeft in de eerste Eredivisie-shows van de NOS. Iedereen wil minder Joep Schreuder en we krijgen juist méér.
Die naam klinkt Duits dus wellicht Columbiafan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk niemand hier in WLR. Vast haar man.
Joep heeft al jaren een affaire met zichzelf maar geen haan die er naar kraait bij de NOS. Komt misschien nog boven water bij het interne onderzoek.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat ik wel zorgwekkend vind, is de vreemde centrale rol die Joep Schreuder heeft in de eerste Eredivisie-shows van de NOS. Iedereen wil minder Joep Schreuder en we krijgen juist méér.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
@:Slobeend heeft jaren geleden op hem gestemd, toch?
Jeetje, die gaat nooit meer de Muur van Huy opvliegen.quote:
Als wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
@:Slobeend heeft jaren geleden op hem gestemd, toch?
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Mani89 het volgende:
@:Slobeend deed jij mee aan de Radio Romano WK poel? Ik hoorde Roelof zojuist een shoutout naar je doen.
Het is toch wel weer ernstig vermakelijk ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed dat je overstag bent!
Wat kost dat? Ik mis Noortje wel een beetje. Sinds ze over zijn naar Podimo ze nooit meer gehoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed dat je overstag bent!
Weinig metalfans hier denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
Laatste tijd Sleep Token aan het ontdekken, meer mensen hier die fan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |