SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
@:Slobeend heeft jaren geleden op hem gestemd, toch?
Jeetje, die gaat nooit meer de Muur van Huy opvliegen.quote:
Als wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
@:Slobeend heeft jaren geleden op hem gestemd, toch?
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:50 schreef Mani89 het volgende:
@:Slobeend deed jij mee aan de Radio Romano WK poel? Ik hoorde Roelof zojuist een shoutout naar je doen.
Het is toch wel weer ernstig vermakelijk ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed dat je overstag bent!
Wat kost dat? Ik mis Noortje wel een beetje. Sinds ze over zijn naar Podimo ze nooit meer gehoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt. Goed dat je overstag bent!
Weinig metalfans hier denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:15 schreef Momo het volgende:
Laatste tijd Sleep Token aan het ontdekken, meer mensen hier die fan zijn?
Ik vind de zang juist het minstequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weinig metalfans hier denk ik.
Ik heb ergens gelezen dat Wilders tenminste fatsoen heeft. (In tegenstelling tot Timmersmans)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Net als Dilan ben ik ontzettend benieuwd of Wilders na 25 jaar racisme tot inkeer komt.
Dit doet mij ontzettend veel deugd.quote:
Niet met atletiek he, niet met atletiek!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit doet mij ontzettend veel deugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |