Dan zou ik maar eens goed tussen de regeltjes doorlezenquote:Op maandag 24 juli 2023 13:54 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat mensen hier Moraima op handen dragen. Ik denk dat iedereen er net als jou over denkt.
omdat hele grote groep bern een DROEFTOETER vindenquote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Apart dat er users zijn die niet zien wat Bern allemaal doet voor de groep, maar een Moraima bijvoorbeeld op handen dragen. Die doet juist namelijk helemaal niets voor de groep. Blijft een vreemd iets.
Vond dat ook nog wel meevallenquote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hij doet zeker veel voor de groep qua evenementen. Ik vind alleen wel dat de dingen die hij organiseert waarschijnlijk meer aan zullen slaan bij een groep 10-jarigen… Hij is in die zin best kinderlijk.
Het is allemaal in de uitzendingen geweest. Het gerommel in het begin met Wendy is te zien geweest. Beiden keren dat hij seks had met Wanda is ook uitgezonden en dat hij daarna weer met Wendy heeft gesekst is ook uitgezonden.. dus ja dan wordt je toch wel als een soort van playboy neergezet en niet als een serieus sporter.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat voor playboy spelen wel mee valt, was ook niet veel van op TV te zien.
Geef ze groot gelijk. Een Bern verdient het gewoon niet. Laffe droeftoeter. Dan nog eerder Sasha.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt ik vind dat zo rotstreek Ze zijn allemaal manager geweest, dit is echt mis gunnen als ze dat gaan doen
En dan........ lekker kijken naar een Eric en de droeftoeters.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
eruit met die bro's
geef ons nog een paar bro-loze weken Febo!
jullie kunnen het
cabaret van bern was topquote:Op maandag 24 juli 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond dat ook nog wel meevallen
ZOals dat etentje tijdens de franze dag of met dat schieten was best leuk
Jasper had de leukste evenementen vond ik
Dan hadden ze hem eerder manager moeten laten en moeten zorgen dat ze in de laatste maand er zelf kondenquote:Op maandag 24 juli 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch logisch? Je gaat je sterkte toch op het laatst niet uit handen geven?
dat gunden ze hem nietquote:Op maandag 24 juli 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem eerder manager moeten laten en moeten zorgen dat ze in de laatste maand er zelf konden
Waarom zouden ze dat moeten doen? Het is ze toch gelukt om iedereen uit hun groep manager te laten zijn.. ze hebben dat echt wel goed gespeeld.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem eerder manager moeten laten en moeten zorgen dat ze in de laatste maand er zelf konden
Dat is in de groep daar, Moriama wordt bejubeld en op handen gedragen. Snap dat echt niet dat die er nog inzitquote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Apart dat er users zijn die niet zien wat Bern allemaal doet voor de groep, maar een Moraima bijvoorbeeld op handen dragen. Die doet juist namelijk helemaal niets voor de groep. Blijft een vreemd iets.
Cabaret was om te janken. De droeftoeter Bern kon zich lekker verschuilen achter zijn opmerkingen. Alles weg lachen als grapje. Een grote lafbek.quote:
Ik krijg wel de indruk, dat er toch wel enkele bewoners zijn, die helemaal klaar met haar zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is in de groep daar, Moriama wordt bejubeld en op handen gedragen. Snap dat echt niet dat die er nog inzit
Maar ik heb het niet over de usersquote:Op maandag 24 juli 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens goed tussen de regeltjes doorlezen
daar zat ik op te wachten op zulk commentquote:Op maandag 24 juli 2023 14:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Cabaret was om te janken. De droeftoeter Bern kon zich lekker verschuilen achter zijn opmerkingen. Alles weg lachen als grapje. Een grote lafbek.
Wat een onvrede in één posting. Bern onderneemt tenminste nog iets, kun je van het merendeel daar niet zeggenquote:Op maandag 24 juli 2023 14:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Cabaret was om te janken. De droeftoeter Bern kon zich lekker verschuilen achter zijn opmerkingen. Alles weg lachen als grapje. Een grote lafbek.
Ik vind marcio een veel grotere lafbek!quote:Op maandag 24 juli 2023 14:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ik ook waar ik antwoord op jou posting gafquote:Op maandag 24 juli 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet over de usersik heb het over de bewoners
Ik heb Moraima altijd wel leuk gevonden en gun het haar enigszins nog steeds maar ik moet wel zeggen dat ik me soms wel begin te irriteren aan haar. Ik vind het jammer dat ze iedereen voor haar karretje spant. Dat doet ze natuurlijk altijd al wel maar tegenwoordig is het vanzelfsprekend voor haar geworden en zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is in de groep daar, Moriama wordt bejubeld en op handen gedragen. Snap dat echt niet dat die er nog inzit
Want?quote:Op maandag 24 juli 2023 14:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik vind marcio een veel grotere lafbek!
playboy is toch masiejanoo?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal in de uitzendingen geweest. Het gerommel in het begin met Wendy is te zien geweest. Beiden keren dat hij seks had met Wanda is ook uitgezonden en dat hij daarna weer met Wendy heeft gesekst is ook uitgezonden.. dus ja dan wordt je toch wel als een soort van playboy neergezet en niet als een serieus sporter.
Marciano onderneemt helemaal niets. Hij heeft maanden geleden eens een Tattoo set gekocht als persoonlijk doel. Niets mee gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik vind marcio een veel grotere lafbek!
Hoe kun je iemand, die alleen maar heeft zitten luieren, niets voor de groep verdiend heeft, iets gunnen. Kan daar echt niet bijquote:Op maandag 24 juli 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb Moraima altijd wel leuk gevonden en gun het haar enigszins nog steeds maar ik moet wel zeggen dat ik me soms wel begin te irriteren aan haar. Ik vind het jammer dat ze iedereen voor haar karretje spant. Dat doet ze natuurlijk altijd al wel maar tegenwoordig is het vanzelfsprekend voor haar geworden en zo werkt het natuurlijk niet.
Ik nooit moeite gehad met het feit dat ze niet alles kan en ik vind haar altijd wel leuk als ze lol heeft en over het algemeen kan ik wel lachen om haar.
Volgens mij mocht hij geen tattoos meer zetten van K5quote:Op maandag 24 juli 2023 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano onderneemt helemaal niets. Hij heeft maanden geleden eens een Tattoo set gekocht als persoonlijk doel. Niets mee gedaan.
dan had k5 die aankoop niet moeten laten doorgaanquote:Op maandag 24 juli 2023 14:11 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Volgens mij mocht hij geen tattoos meer zetten van K5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |