Gaat het dus wel worden. Bern heeft heel grote kans om in de finale te zitten.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom wilde hij vanaf het begin al in juli manager worden.. en dan met de gedachte automatisch zo naar de finale te gaan.
Bern dacht er aan om zo ongemerkt en altijd afwachtend en terughoudend naar de finale te gaan. Gaat het echt niet worden..
Wat zou ik graag willen dat hij er nu als eerste eruit gekickt gaat worden
Jammer genoeg welquote:Op maandag 24 juli 2023 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat het dus wel worden. Bern heeft heel grote kans om in de finale te zitten.
Dat is ook zo. Het balletje heeft heel het jaar in de andere groep gelegen. Jammer, ik had het wel meer over en weer zien gaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
Bern gebruikt als excuus dat hij weinig kans maakt om manager te worden.
Moet, moet moet!quote:Op maandag 24 juli 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom wilde hij vanaf het begin al in juli manager worden.. en dan met de gedachte automatisch zo naar de finale te gaan.
Bern dacht er aan om zo ongemerkt en altijd afwachtend en terughoudend naar de finale te gaan. Gaat het echt niet worden..
En dat is dan 'leraar'....quote:Op maandag 24 juli 2023 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
Bern gaat kijken waar het schip land, deze moest ik ff tikken hoor.Oh dat zegt ie net he.
Ff teruglezen.
Nope, gym leraar ja, die worden niet op uitspraken en gezegde geselecteerd ...quote:Op maandag 24 juli 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is dan 'leraar'....Je mag ook 'docent' zeggen tegen Bern...
En het vliegtuig strandt zeker.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
Bern gaat kijken waar het schip land, deze moest ik ff tikken hoor.Oh dat zegt ie net he.
Ff teruglezen.
Ze lullen daar bijna alle spreekwoorden verkeerd, denk echt meer een soort afstomping of zo. Oh en elkaar napraten, ik probeer al maanden op te letten dat ik zelf die onzin niet ga uitkramen van daar, dat lukt dus niet altijd.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat is dan 'leraar'....Je mag ook 'docent' zeggen tegen Bern...
quote:Op maandag 24 juli 2023 13:20 schreef engine het volgende:
Ook zijn hersens krijgen genoeg gymnastiek, want naast zijn fulltime baan volgt hij ook nog een studie Onderwijswetenschappen aan de Open Universiteit.
quote:Op maandag 24 juli 2023 13:20 schreef engine het volgende:
Ook zijn hersens krijgen genoeg gymnastiek, want naast zijn fulltime baan volgt hij ook nog een studie Onderwijswetenschappen aan de Open Universiteit.
Inderdaadquote:Op maandag 24 juli 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daaag morrie of marcioquote:Op maandag 24 juli 2023 13:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat gaaf: 'n eliminatie tijdens de opdracht... Zwaaien naar de vertrekker vanaf de loopband
Moraima heeft helemaal geen saus gepaktquote:Op maandag 24 juli 2023 13:10 schreef engine het volgende:
Meer saus voor Moraima. Ze komt niks te kort.
Moet moet moet.. hij moet naar huisquote:
Ja tenzij niemand en een persoon heeft zich verkiesbaar. Dan is zelfde en begint eigenlijk al.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
SNap er niets van wat Imadiddin zegt
O wacht als de manager geëlimineerd wordt dan kiezen de oud manager een nieuwe manager
Ik bergijp dat ten alle tijden de managers bepalen wie de nieuwe wordt?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:33 schreef engine het volgende:
Mocht de manager geëlimineerd worden vinden er direct nieuwe verkiezingen plaats. De mensen die nog geen manager zijn geweest zijn verkiesbaar. Zijn die niet verkiesbaar dan gaan de oude manager hierop stemmen.
Dat zou kunnen. Ik kon er eigenlijk weinig van volgen.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bergijp dat ten alle tijden de managers bepalen wie de nieuwe wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |