Het lijkt me wel leuk als ze een manager naar buiten knikkeren.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:34 schreef spapaars het volgende:
Dat wil je dan toch niet wezen met al dat gezeik op kantoor.
Nou laat het dan Bern maar worden..quote:Op maandag 24 juli 2023 12:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk als ze een manager naar buiten knikkeren.
Was al bekend, maar toch wilde Isaak en Marciano dat Babette het ging doenquote:Op maandag 24 juli 2023 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig, Manger worden heeft geen enkel voordeel meer
Dat snap ik wel en dat is natuurlijk zo maar als Babette was zou ik het niet doen..quote:Op maandag 24 juli 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al bekend, maar toch wilde Isaak en Marciano dat Babette het ging doen
Ze zijn bang als er beslissingen door de manager genomen moeten worden het in hun nadeel is
Die gast wilde vorige keer nog wel omdat hij toch nog immuniteit had, en nu niet. Zo doorzichtig weer.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:54 schreef danaqui het volgende:
Bern zou willen en moet weten hoe of wat, alsof k5 daar antwoord op gaat geven![]()
wat een zak hooi toch
Daarom wilde hij vanaf het begin al in juli manager worden.. en dan met de gedachte automatisch zo naar de finale te gaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gast wilde vorige keer nog wel omdat hij toch nog immuniteit had, en nu niet. Zo doorzichtig weer.
Ik snap ook niet waarom Rupert daar altijd zo moeilijk over doet. Dat weet iedereen toch al vanaf het begin..quote:Op maandag 24 juli 2023 13:00 schreef engine het volgende:
Moraima wil geen ei. Ze wil eigen ei. Ze pakt gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |