Vandaag een aparte stream erbij die heel de dag dat/die/het krat in de gaten gaat houden. Wie is de dief? Geinig vermaak voor ons.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkere reepjes erbij.. nou wie gaat zich niet inhouden
Ja, als Regie meewerktquote:Op maandag 24 juli 2023 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaag een aparte stream erbij die heel de dag dat/die/het krat in de gaten gaat houden. Wie is de dief? Geinig vermaak voor ons.
Die krat is voor morgen al leegquote:Op maandag 24 juli 2023 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkere reepjes erbij.. nou wie gaat zich niet inhouden
Hoe weet zij dat zo goed?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:09 schreef engine het volgende:
Na de loopband lijkt het alsof je loopt zoals wanneer je ketamine gebruikt hebt zegt Babette
Ik vind het best gemeen van de regie maar wel heel heel heel erg geinig.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Best lullig voor de rest die aan deze opdracht niets hebben, het is voor hun waarschijnlijk al behoorlijk saai daar.
quote:Op maandag 24 juli 2023 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het best gemeen van de regie maar wel heel heel heel erg geinig.
Ik vind Imi best een goede manager, in de loods dan he. Van wat ik toch zie en hoor.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:12 schreef engine het volgende:
Massages worden ingeplandIma pakt het serieus aan.
Hij denkt aan alles en iedereen en dat hij af en toe een snoepje deelt met Rupie is hem vergeven.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind Imi best een goede manager, in de loods dan he. Van wat ik toch zie en hoor.
Dit ja.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij denkt aan alles en iedereen en dat hij af en toe een snoepje deelt met Rupie is hem vergeven.
Ik vind hun een prima setje, ik luister inmiddels weer naar ze nu en vind hen wel grappig.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:17 schreef engine het volgende:
Wendy en Mirthe zijn wel fanatiek samen met sporten.
Mirthe kan het met iedereen wel vinden en dit is leuk voor Wendy.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:17 schreef engine het volgende:
Wendy en Mirthe zijn wel fanatiek samen met sporten.
Dat zal toch wel een geintje van hen zijn?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind hun een prima setje, ik luister inmiddels weer naar ze nu en vind hen wel grappig.
Vorige week ook het geintje dat ze veel sporten voor alle rode lopers waar ze straks over moeten lopen en dat soort onzin kramen ze uit.
Goede witte ruis in mijn oren.
Over die rode lopers, ja dat was een geintje van ze.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel een geintje van hen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |