opvallend dat alle managers uit de de kliek van ice komen , heeft ook reden , zoals bern ook zijn reden had om in juli manager te willen wordenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel zijn gedachte was. Opvallend toch dat hij alleen als laatste de manager wilde zijn.
Ze kan zich tot woensdag nog opgeven, net als Bern .. maar of ze nog zin hebbenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:30 schreef Thorelf het volgende:
wil babette geen manager meer worden? zij wilde ook toch zo graag.
De vrouwen zitten met smacht op hem te wachten buitenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
Precisie zit érg hoog in het vaandel....![]()
[ afbeelding ]
Heeft hij dat gezegd?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij wilde in juli manager worden zodat hij vrijstelling had
neen vorige maand omdat dat de laatste keer was dat je niet kon stemmen op de manager. Toen hij het niet werd zei hij wel dat hij wel wilde proberen om deze (laatste maand) te worden. Maar nu ineens niet want ze mogen nu wel op de manager stemmen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij dat aangegeven, dat hij manager zou willen worden deze maand, zodat hij dan niet op de stip terecht zou komen?
En dat had hij in het begin van het programma al aangegeven. Dan moet je die laatste maand nog maar zien te halen. Daarbij denk ik dat de vrijstelling voor iedere manager een belangrijkrijk cadeautje was.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij wilde in juli manager worden zodat hij vrijstelling had
vooral cadeau voor groep ice , manger zal en moest uit hun team komen , dus ice en zijn kliek hadden ook reden zowel als bernquote:Op maandag 24 juli 2023 16:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dat had hij in het begin van het programma al aangegeven. Dan moet je die laatste maand nog maar zien te halen. Daarbij denk ik dat de vrijstelling voor iedere manager een belangrijkrijk cadeautje was.
Waar Isaac even Babette flink liet schrikken.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:46 schreef Yver73 het volgende:
Babette en Marciano komen helemaal niet meer op de streams voor? Net zag ik ze liggen slapen op de kussens buiten, blijkbaar mag dat dan ook. Ben benieuwd of ze op tv nog wel ‘meedoen’.
Ja, preciesquote:Op maandag 24 juli 2023 16:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar Isaac even Babette flink liet schrikken.
Dat klopt, er moet iets zijn gezegd dat onze tere oren niet mogen horen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:48 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, preciesen we daarna niet meer mee mochten kijken...
Het gebeurt iedere keer als Babette en Marciano samen zijn en per ongeluk in beeld komen. Wordt gelijk weg gedraaid.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat klopt, er moet iets zijn gezegd dat onze tere oren niet mogen horen.
Babbel is een ouwe gabberquote:Op maandag 24 juli 2023 12:09 schreef engine het volgende:
Na de loopband lijkt het alsof je loopt zoals wanneer je ketamine gebruikt hebt zegt Babette
Ja, dat zou tenminste tof zijn, zoemer, met de boodschap, wie rent op de loopband is vrijgesteld van eliminatie.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat gaaf: 'n eliminatie tijdens de opdracht... Zwaaien naar de vertrekker vanaf de loopband
ik wil marcio boos en onredelijk zien!quote:Op maandag 24 juli 2023 16:58 schreef juul. het volgende:
Bep:" het is een grap, ik zeg zullen we met de fiets gaan"
Marciano weer ergens boos om......SL
Me tooquote:Op maandag 24 juli 2023 17:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik wil marcio boos en onredelijk zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |