Gezond? De tijden met Wanda liep hij achter haar aan als een hondje.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach zo.. Jasper gewoon gezonde hollandse knul... en niet zo drammerig, bezitterig of dwingend naar de betreffende dames itt die andere 'pleebooi annex loverboy'
Dat is bij iedereen denk ik als je een uitdaging aangaat.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Zijn energie sparen voor.... ? Die jongen is blij dat hij iets kan doen.
Al zal er heus een tikkie prestige meespelen.
Waar moet hij zijn energie voor sparen dan?quote:Op maandag 24 juli 2023 15:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dit is toch zinloos.. kan hij dan niet beter zijn energie sparen
Wat een onzin. Als deze posting nu over Moraima zou gaan, zou ik hem nog kunnen begrijpen. Nu is het een lachwekkende postingquote:Op maandag 24 juli 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik veel voor een volgende opdracht of eliminatie of misschien wel het managerschap.
Zo fit is hij niet want hij haalt ook regelmatig een opdracht niet.
En omgekeerd niet?quote:Op maandag 24 juli 2023 15:27 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Gezond? De tijden met Wanda liep hij achter haar aan als een hondje.
Woensdag pas volgens de Regie, de schrik en onwil dat de nieuwe manager geen ontheffing krijgt zit er nog diep in denk ikquote:
vanaf die tijd ben ik hem anders gaan zien....en niet in zijn voordeel!quote:Op maandag 24 juli 2023 15:27 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Gezond? De tijden met Wanda liep hij achter haar aan als een hondje.
Stapelverliefd, dan ben je ff in een andere modus.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vanaf die tijd ben ik hem anders gaan zien....en niet in zijn voordeel!
quote:Op maandag 24 juli 2023 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
Precisie zit érg hoog in het vaandel....![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat va daag moest voor 17.00 uur.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Woensdag pas volgens de Regie, de schrik en onwil dat de nieuwe manager geen ontheffing krijgt zit er nog diep in denk ik
Fascinerend!quote:Op maandag 24 juli 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Niemand doet het vrijwillig zegt Babette zij doet het voor het experiment
Woensdag wil de Regie weten wie het gaat worden, anders kiezen de eerdere Managers... ik snap dat de kandidaten er effe geen zin in hebbenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat va daag moest voor 17.00 uur.
Natuurlijk heeft de laatste manager geen vrijstelling want dat zou betekenen dat hij of zij de winaar is.dat kam Bern to h ook zelf verzinnen. Bovendien wist iedereen dat al ( behalve Bern)
Als Bern echt had gewild dan zou hij nu niet ineens niet meer willen. Vorige maand wilde hij omdat hij dan niet op de stip zou kunnen komen. Nu dan niet meer van toepassing is hoeft het ineens niet. Laffe man.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat Bern het echt wel verdiend, hij doet veel voor de groep kwa evenementen.
Heeft hij dat aangegeven, dat hij manager zou willen worden deze maand, zodat hij dan niet op de stip terecht zou komen?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Bern echt had gewild dan zou hij nu niet ineens niet meer willen. Vorige maand wilde hij omdat hij dan niet op de stip zou kunnen komen. Nu dan niet meer van toepassing is hoeft het ineens niet. Laffe man.
hij wilde in juli manager worden zodat hij vrijstelling hadquote:Op maandag 24 juli 2023 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij dat aangegeven, dat hij manager zou willen worden deze maand, zodat hij dan niet op de stip terecht zou komen?
Ik dacht dat dat wel zijn gedachte was. Opvallend toch dat hij alleen als laatste de manager wilde zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij dat aangegeven, dat hij manager zou willen worden deze maand, zodat hij dan niet op de stip terecht zou komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |