dat is dan weer in het voordeel van Bernquote:Op maandag 24 juli 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je droeftoeter bedoeld. Marciano zou een voorbeeld kunnen nemen aan Bern. Normen en waarden en omgang met vrouwen.
En dan heb ik het nog niet over hoe hij met drank omgaat. Zuipt gewoon een fles Wodka leeg en verstopt wijn in zijn kast waar hij dan de volgende ochtend om 9.00 weer gewoon mee verder gaat. Ik denk niet dat hij het weekend van het halfjaar feest een uur nuchter is geweest.. top sporter en ik dat de sponsors voor de deur liggen als hij weer buiten is.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus serieuze sporters hebben geen seks? Veel bekende sporters zijn ook playboys en vreemdgangers. Dus ik denk niet dat het van invloed zal zijn op zijn sport
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 24 juli 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder het laken was op TV wel meer toe zien laatst
Bern?quote:Op maandag 24 juli 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vele malen liever Bern dan een Marciano
Op dat moment vierde hij als het ware vakantie, dronk veel, klopt, maar op dit moment zie ik hem fanatiek sporten en dat doet hij al een hele tijd.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over hoe hij met drank omgaat. Zuipt gewoon een fles Wodka leeg en verstopt wijn in zijn kast waar hij dan de volgende ochtend om 9.00 weer gewoon mee verder gaat. Ik denk niet dat hij het weekend van het halfjaar feest een uur nuchter is geweest.. top sporter en ik dat de sponsors voor de deur liggen als hij weer buiten is.
Belangrijker is dat iedereen aan de streams en tv gekluisterd zit voor een dubbele marathon loop, pas morgen om 10hquote:
Sorry??quote:Op maandag 24 juli 2023 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
Bern wil vóór morgen 10h nog effe bewijzen dat HIJ best wel een marathon kan lopen. veilig lafjes en zonder risico![]()
[ afbeelding ]
Oh. Ik weet nog hoe hij liep toen ze 24 uur gingen wandelenquote:Op maandag 24 juli 2023 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
Bern wil vóór morgen 10h nog effe bewijzen dat HIJ best wel een marathon kan lopen. veilig lafjes en zonder risico![]()
[ afbeelding ]
Maar dit is toch zinloos.. kan hij dan niet beter zijn energie sparenquote:Op maandag 24 juli 2023 15:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Sorry??
Ik ben geen groot fan van deze man uit het mooie Zwolle, maar hij heeft toch echt mee geloot om met de uitdaging mee te doen!
Gaat hem niet worden dus.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
Oh. Ik weet nog hoe hij liep toen ze 24 uur gingen wandelen
Jaja, prima, maar hij doet niet mee morgenquote:Op maandag 24 juli 2023 15:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Sorry??
Ik ben geen groot fan van deze man uit het mooie Zwolle, maar hij heeft toch echt mee geloot om met de uitdaging mee te doen!
Zijn energie sparen voor.... ? Die jongen is blij dat hij iets kan doen.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dit is toch zinloos.. kan hij dan niet beter zijn energie sparen
Weet ik veel voor een volgende opdracht of eliminatie of misschien wel het managerschap.quote:
denk dat je bern niet moet onderschattenquote:Op maandag 24 juli 2023 15:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo fit is hij niet en weet ook regelmatig een opdracht niet te halen.
We gaan het zienquote:Op maandag 24 juli 2023 15:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat je bern niet moet onderschatten
bij ice speelt er groot deel prestige meequote:Op maandag 24 juli 2023 15:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Zijn energie sparen voor.... ? Die jongen is blij dat hij iets kan doen.
Al zal er heus een tikkie prestige meespelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |