Als ik heel eerlijk ben, ben ik eigenlijk nog nooit op Tinder geweest.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:24 schreef PS. het volgende:
Als vrouw hoeft dat toch niet. Gewoon tinderen, en je kan dezelfde avond nog van bil.
Hoef je weinig tijd in te steken
Succes dan maar!quote:Op maandag 24 juli 2023 08:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik eigenlijk nog nooit op Tinder geweest.
die vent wil alleen zijn zaad dan kwijt en daarna vindt hij het wel best,quote:Op maandag 24 juli 2023 09:18 schreef einzeinz het volgende:
Als man is het iets toegankelijker denk ik wel. tegen betaling weliswaar.
Als vrouw kijk je 3 mannen aan en 1tje er van wil sowieso van bil diezelfde dag. gratis!
Ja, maar dan heeft de vrouw misschien iemand die gewoon even z'n zak wil legen en niet urenlange romantische prietpraat, dingen die zij wil, etc. Plus dat ook voor vrouwen het altijd maar de vraag is wat voor debiel er op komt draven.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:24 schreef PS. het volgende:
Als vrouw hoeft dat toch niet. Gewoon tinderen, en je kan dezelfde avond nog van bil.
Hoef je weinig tijd in te steken
Ik vind het erg naïef van je om te denken dat alle vrouwen zitten te wachten op urenlange romantische prietpraat.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft de vrouw misschien iemand die gewoon even z'n zak wil legen en niet urenlange romantische prietpraat, dingen die zij wil, etc. Plus dat ook voor vrouwen het altijd maar de vraag is wat voor debiel er op komt draven.
Ook ‘lelijke’ (wat is lelijk) vrouwen komen makkelijk aan casual seks. Of vrouwen die niet aan het schoonheidsideaal voldoen.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:55 schreef SpecialK het volgende:
Ben ik een lelijke vrouw?
Ben ik lesbisch?
Dat zijn 2 belangrijke factoren om een productief en zinnig antwoord te geven.
Ja maar het zou wel een druk uitoefenen op mijn behoefte om een keertje echt een lekkere dude te regelen.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:19 schreef Pruim het volgende:
[..]
Ook ‘lelijke’ (wat is lelijk) vrouwen komen makkelijk aan casual seks. Of vrouwen die niet aan het schoonheidsideaal voldoen.
Vrouwen betalen voor goeie seks, mannen betalen zodat ze erna weer weggaat.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:27 schreef Cupfighter het volgende:
Vrouwen hoeven volgens mij toch niet te betalen voor seks, ga stappen en je versiert volgens mij altijd wel een man die dat gratis met je wilt doen
Mwah voor een keer seks is het niet moeilijk om een hele knappe te regelen, ook niet als ‘lelijke’ vrouw. Voor een relatie wordt het een ander verhaal.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja maar het zou wel een druk uitoefenen op mijn behoefte om een keertje echt een lekkere dude te regelen.
Want zo makkelijk is het niet om dan een 8 of een 9 te regelen.
jajajaja i know er zijn wel eens dikkertjes die wat weten te regelen waarbij jij en ik denken hoe heeft ze dat voor elkaar gebokst. Maar ik denk vooral omdat er mannen rondlopen die wel eens een dikkertje willen.
Maar niet elke vrouw kan zomaar elke man regelen.
Het is ook maar een voorbeeld natuurlijk. Gaat er meer om dat je met betaalde seks wel een beetje kunt zoeken wat je precies wilt.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind het erg naïef van je om te denken dat alle vrouwen zitten te wachten op urenlange romantische prietpraat.
Ook vrouwen willen soms gewoon neuken. Natuurlijk moet je wel geluk hebben dat je iemand hebt die niet alleen om zichzelf denkt.
Dikkertjes zijn vaak wel geil en goede pijpsters.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja maar het zou wel een druk uitoefenen op mijn behoefte om een keertje echt een lekkere dude te regelen.
Want zo makkelijk is het niet om dan een 8 of een 9 te regelen.
jajajaja i know er zijn wel eens dikkertjes die wat weten te regelen waarbij jij en ik denken hoe heeft ze dat voor elkaar gebokst. Maar ik denk vooral omdat er mannen rondlopen die wel eens een dikkertje willen.
Maar niet elke vrouw kan zomaar elke man regelen.
En ze kunnen ook niet zo hard rennen.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dikkertjes zijn vaak wel geil en goede pijpsters.
Ja daar hou ik ook van, ze hebben dan ook grote borsten.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dikkertjes zijn vaak wel geil en goede pijpsters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |