abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210018693
Je bent een vrouw. Zou je betalen voor seks?

Waarom wel? Waarom niet?

Ik zal beginnen, ik denk dat ik dat wel zou doen, al is het alleen maar om dat hele gedoe rond dat daten even over te kunnen slaan. Dat je dan alsnog een asshole treft. Waar je heel veel moeite voor hebt gedaan. -O-

Gewoon bellen, ja ik wil dat en dat, wat kost dat?

Klaar.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210018697
Als vrouw, of vrouw zijnde.
pi_210018723
Man natuurlijk
pi_210018726
Als vrouw hoeft dat toch niet. Gewoon tinderen, en je kan dezelfde avond nog van bil.

Hoef je weinig tijd in te steken
pi_210018744
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 08:24 schreef PS. het volgende:
Als vrouw hoeft dat toch niet. Gewoon tinderen, en je kan dezelfde avond nog van bil.

Als ik heel eerlijk ben, ben ik eigenlijk nog nooit op Tinder geweest.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210018766
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 08:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik eigenlijk nog nooit op Tinder geweest.
Succes dan maar!
pi_210019156
Als man is het iets toegankelijker denk ik wel. tegen betaling weliswaar.

Als vrouw kijk je 3 mannen aan en 1tje er van wil sowieso van bil diezelfde dag. gratis!
Cindy De Vuyst
pi_210019285
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 09:18 schreef einzeinz het volgende:
Als man is het iets toegankelijker denk ik wel. tegen betaling weliswaar.

Als vrouw kijk je 3 mannen aan en 1tje er van wil sowieso van bil diezelfde dag. gratis!
die vent wil alleen zijn zaad dan kwijt en daarna vindt hij het wel best,
als een vrouw betaald voor seks krijgt ze wat zij wil ipv wat hij wil
aan de andere kant is seks voor vrouwen veel mentaler dan voor mannen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2023 10:32:41 ]
pi_210019360
Ik liet mij betalen, zwart naast de uitkering.
pi_210019476
Nee, zou er niet voor betalen.
Het zou, denk ik, steeds in mijn achterhoofd blijven dat het niet echt is. Dat die iemand zonder de betaling niet het bed had willen delen met me.

Voor mij is het spel van (wederzijds) verlangen een belangrijk onderdeel van seks.
  maandag 24 juli 2023 @ 09:55:27 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210019555
Ben ik een lelijke vrouw?
Ben ik lesbisch?

Dat zijn 2 belangrijke factoren om een productief en zinnig antwoord te geven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_210019752
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 08:24 schreef PS. het volgende:

Ja, maar dan heeft de vrouw misschien iemand die gewoon even z'n zak wil legen en niet urenlange romantische prietpraat, dingen die zij wil, etc. Plus dat ook voor vrouwen het altijd maar de vraag is wat voor debiel er op komt draven.
pi_210019773
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, maar dan heeft de vrouw misschien iemand die gewoon even z'n zak wil legen en niet urenlange romantische prietpraat, dingen die zij wil, etc. Plus dat ook voor vrouwen het altijd maar de vraag is wat voor debiel er op komt draven.
Ik vind het erg naïef van je om te denken dat alle vrouwen zitten te wachten op urenlange romantische prietpraat.

Ook vrouwen willen soms gewoon neuken. Natuurlijk moet je wel geluk hebben dat je iemand hebt die niet alleen om zichzelf denkt.
  maandag 24 juli 2023 @ 10:18:44 #14
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210019780
Asshole in wat voor zin? In principe hoeft iemand niet aardig te zijn om je eens goed af te neuken. Ik denk dat vrouwen die dit willen vaak verkeerd filteren. Dan kan een prostitué makkelijk zijn, maar die beginnen vaak wel in een hoger segment dan prostituees. Dus ik zou eerder in de gratis sexadvertenties kijken of ik iemand kan vinden die weet wat ie doet, of anders wat rondvragen aan dames in mijn omgeving, voordat ik een smak geld neer zou leggen. Als ik een vrouw was dan.
pi_210019782
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 09:55 schreef SpecialK het volgende:
Ben ik een lelijke vrouw?
Ben ik lesbisch?

Dat zijn 2 belangrijke factoren om een productief en zinnig antwoord te geven.
Ook ‘lelijke’ (wat is lelijk) vrouwen komen makkelijk aan casual seks. Of vrouwen die niet aan het schoonheidsideaal voldoen.
  maandag 24 juli 2023 @ 10:25:18 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210019833
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:19 schreef Pruim het volgende:

[..]
Ook ‘lelijke’ (wat is lelijk) vrouwen komen makkelijk aan casual seks. Of vrouwen die niet aan het schoonheidsideaal voldoen.
Ja maar het zou wel een druk uitoefenen op mijn behoefte om een keertje echt een lekkere dude te regelen.
Want zo makkelijk is het niet om dan een 8 of een 9 te regelen.

jajajaja i know er zijn wel eens dikkertjes die wat weten te regelen waarbij jij en ik denken hoe heeft ze dat voor elkaar gebokst. Maar ik denk vooral omdat er mannen rondlopen die wel eens een dikkertje willen.

Maar niet elke vrouw kan zomaar elke man regelen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_210019854
Vrouwen hoeven volgens mij toch niet te betalen voor seks, ga stappen en je versiert volgens mij altijd wel een man die dat gratis met je wilt doen
  maandag 24 juli 2023 @ 10:36:53 #18
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210019967
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:27 schreef Cupfighter het volgende:
Vrouwen hoeven volgens mij toch niet te betalen voor seks, ga stappen en je versiert volgens mij altijd wel een man die dat gratis met je wilt doen
Vrouwen betalen voor goeie seks, mannen betalen zodat ze erna weer weggaat.
pi_210020437
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ja maar het zou wel een druk uitoefenen op mijn behoefte om een keertje echt een lekkere dude te regelen.

jajajaja i know er zijn wel eens dikkertjes die wat weten te regelen waarbij jij en ik denken hoe heeft ze dat voor elkaar gebokst. Maar ik denk vooral omdat er mannen rondlopen die wel eens een dikkertje willen.

Mwah voor een keer seks is het niet moeilijk om een hele knappe te regelen, ook niet als ‘lelijke’ vrouw. Voor een relatie wordt het een ander verhaal.

Verder koppel ik ‘dikkerdjes’ niet per definitie aan lelijk of onaantrekkelijk. Wel dat mensen met overgewicht niet voldoen aan het schoonheidsideaal. Maar goed.
pi_210020797
@tesssssssss als ik een sexy gleufje had, voor hoeveel geld zou ik dan op je gezicht mogen zitten?
-nee-
pi_210021657
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:18 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik vind het erg naïef van je om te denken dat alle vrouwen zitten te wachten op urenlange romantische prietpraat.

Ook vrouwen willen soms gewoon neuken. Natuurlijk moet je wel geluk hebben dat je iemand hebt die niet alleen om zichzelf denkt.
Het is ook maar een voorbeeld natuurlijk. Gaat er meer om dat je met betaalde seks wel een beetje kunt zoeken wat je precies wilt.
pi_210021662
Nee, ik kan zo seks regelen als ik wil en als ik duidelijk ben dat het een scharrel is snappen ze het gewoon.
Purr.
pi_210021663
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dikkertjes zijn vaak wel geil en goede pijpsters.
pi_210021872
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 12:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
En ze kunnen ook niet zo hard rennen.
-nee-
pi_210022448
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 12:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja daar hou ik ook van, ze hebben dan ook grote borsten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')