abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8438570
imho hoort dit niet echt hier, maar ik kan geen betere plek bedenken, dus post ik het hier toch maar

De laatste tijd merk ik dat ik veel meer zweet dan normaal, vroeger zweette ik eigenlijk nooit, maar als ik tegenwoordig 's avonds onder de douche ga dan ruik je het behoorlijk.
Nu draag ik tegenwoordig steeds vaker blousen, vaak onder een soort van vast oid, Kan het daardoor komen? Is het misschien beter om er een T-shirt onder aan te doen om het zweet op te nemen?

"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_8438604
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:31 schreef David_Aames het volgende:
imho hoort dit niet echt hier, maar ik kan geen betere plek bedenken, dus post ik het hier toch maar

De laatste tijd merk ik dat ik veel meer zweet dan normaal, vroeger zweette ik eigenlijk nooit, maar als ik tegenwoordig 's avonds onder de douche ga dan ruik je het behoorlijk.
Nu draag ik tegenwoordig steeds vaker blousen, vaak onder een soort van vast oid, Kan het daardoor komen? Is het misschien beter om er een T-shirt onder aan te doen om het zweet op te nemen?

Is het ook niet zo dat naarmate je ouder wordt, je zweet ook anders gaat ruiken? Misschien vind je dat wel meer stinken dan eerst.. Je hebt niet meer lichamelijke inspanning? En je hebt vast wel kleding die anti-zwetend helpen
Hallowww
pi_8438646
Van polyester ga je erg snel zweten. Kijk anders is voor katoenen blouzen die zijn veel luchtiger.

Ik denk dat deze beter in LIF had kunnen staan

;)
pi_8438666
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:31 schreef David_Aames het volgende:

Gebruik een anti-perspirant om de geur van je zweet te neutraliseren. Als je een T-shirt draagt om het zweet op te nemen dan ruik je het nog steeds.
pi_8438715
*schopje naar Lifestyle.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:38:05 #6
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_8438732
of je raakt opgewonden van je kleren dan past hij hier wel

en toen kreeg het een schopje

woensdag 12 februari 2003 @ 16:39:16 #7
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_8438758
Tja, uit je profiel valt nix op te maken. Volgens mij bij mij ook niet)
Maaruh, ben je in de puber leeftijd ofzo?
"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
pi_8438765
Hoe oud ben je?

Hormoontjes?

pi_8438834
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:39 schreef Roellio het volgende:
Hoe oud ben je?

Hormoontjes?

19, die hormonen werken denk al een tijdje

tis niet echt dat het nu meer stinkt, stinken vind ik het niet. je rook eerst gewoon niets, en nu wel. anti-perspirant vind ik wel erg drastisch, tis niet dat ik nu ineens erg stink, t viel me gewoon op.

pi_8438904
goede deo ?
046
Dank aan Yeahinho
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:50:42 #11
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_8439104
Sinds ik geen deodorant met alcohol gebruik, maar gewoon zo'n fa roller.. merk k dat ik veel minder zweet, en dat het zweet veel minder stinkt.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_8439181
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:43 schreef hallo_mensen het volgende:
goede deo ?
Van deo ga je alleen nog maar meer stinken
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_8439203
Zweet ruikt lekker
-=[ Yeah Baby, Spank Me ]=-
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:12:20 #14
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_8439600
vroeg net ff aan me zusje, die rook het niet (op 15cm van me oksel )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')