De laatste tijd merk ik dat ik veel meer zweet dan normaal, vroeger zweette ik eigenlijk nooit, maar als ik tegenwoordig 's avonds onder de douche ga dan ruik je het behoorlijk.
Nu draag ik tegenwoordig steeds vaker blousen, vaak onder een soort van vast oid, Kan het daardoor komen? Is het misschien beter om er een T-shirt onder aan te doen om het zweet op te nemen?
quote:Is het ook niet zo dat naarmate je ouder wordt, je zweet ook anders gaat ruiken? Misschien vind je dat wel meer stinken dan eerst.. Je hebt niet meer lichamelijke inspanning? En je hebt vast wel kleding die anti-zwetend helpen
Op woensdag 12 februari 2003 16:31 schreef David_Aames het volgende:
imho hoort dit niet echt hier, maar ik kan geen betere plek bedenken, dus post ik het hier toch maarDe laatste tijd merk ik dat ik veel meer zweet dan normaal, vroeger zweette ik eigenlijk nooit, maar als ik tegenwoordig 's avonds onder de douche ga dan ruik je het behoorlijk.
Nu draag ik tegenwoordig steeds vaker blousen, vaak onder een soort van vast oid, Kan het daardoor komen? Is het misschien beter om er een T-shirt onder aan te doen om het zweet op te nemen?
Ik denk dat deze beter in LIF had kunnen staan
quote:Gebruik een anti-perspirant om de geur van je zweet te neutraliseren. Als je een T-shirt draagt om het zweet op te nemen dan ruik je het nog steeds.
Op woensdag 12 februari 2003 16:31 schreef David_Aames het volgende:
imho hoort dit niet echt hier, maar ik kan geen betere plek bedenken, dus post ik het hier toch maarDe laatste tijd merk ik dat ik veel meer zweet dan normaal, vroeger zweette ik eigenlijk nooit, maar als ik tegenwoordig 's avonds onder de douche ga dan ruik je het behoorlijk.
quote:19, die hormonen werken denk al een tijdje
Op woensdag 12 februari 2003 16:39 schreef Roellio het volgende:
Hoe oud ben je?Hormoontjes?
tis niet echt dat het nu meer stinkt, stinken vind ik het niet. je rook eerst gewoon niets, en nu wel. anti-perspirant vind ik wel erg drastisch, tis niet dat ik nu ineens erg stink, t viel me gewoon op.
quote:Van deo ga je alleen nog maar meer stinken
Op woensdag 12 februari 2003 16:43 schreef hallo_mensen het volgende:
goede deo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |