ik vraag me af of ze de finale hier net zo gaan doen, niet op de streams, bewoners in een hotel en een paar dagen later op tvquote:Op zondag 23 juli 2023 12:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Bijna Net als Utopia, daar riepen de bewoners uiteindelijk wel vaker om actie. Verbeelden zich kapot
En dat is dus wel opvallend raar.quote:
IK vermoed dat Sasha om haar benen weer sterk te krijgen na corona een bepaalde tijd moet lopen en dat ze daarom steeds zegt nog zoveel minuten/Doet ze altijd als ze aan het lopen isquote:Op zondag 23 juli 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper en Sasha lopen weer rondjes.... waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat ik naar een toneelstukje zit te kijken als ik ze hoor praten?
(nog 4 minuten zeggen ze)
Ze hadden gewoon vaker, sneller moeten elimineren. Het wordt nu alsmaar gerekt en daardoor is het niet interessant meer.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef realkijkers het volgende:
2 seconden streams gekeken.
Bern zit op een bankje.
Met koptelefoon.
Zegt niets.
4 anderen kaarten.
Ook stil.
Het boeit ze niet, Talpa, Videoland.
Blij dat ik geen abonnement betaald heb.
Het wordt echt waardeloos.
Hoe kan je dan kijken?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef realkijkers het volgende:
2 seconden streams gekeken.
Bern zit op een bankje.
Met koptelefoon.
Zegt niets.
4 anderen kaarten.
Ook stil.
Het boeit ze niet, Talpa, Videoland.
Blij dat ik geen abonnement betaald heb.
Het wordt echt waardeloos.
Ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat er zoveel mensen uit zichzelf of door een brief naar huis zouden gaan lijkt het.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon vaker, sneller moeten elimineren. Het wordt nu alsmaar gerekt en daardoor is het niet interessant meer.
Dan zou het nog veel eerder saai zijn geworden, en een eliminatie is ook maar iets van een paar uurtjes.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon vaker, sneller moeten elimineren. Het wordt nu alsmaar gerekt en daardoor is het niet interessant meer.
Dan was het nog niet echt veel spannende geweest dan nu het geval is denk ikquote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat er zoveel mensen uit zichzelf of door een brief naar huis zouden gaan lijkt het.
Met alleen elimineren zou een heel ander 'schema' aangehouden zijn denk ik.
Ja, de organisatie is weer waardeloos en het lijkt erop dat ze het helemaal dood laten bloeien. Het einde zal ook niet meer spannend zijn denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat er zoveel mensen uit zichzelf of door een brief naar huis zouden gaan lijkt het.
Met alleen elimineren zou een heel ander 'schema' aangehouden zijn denk ik.
Dat laatste zéér zeker.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou het nog veel eerder saai zijn geworden, en een eliminatie is ook maar iets van een paar uurtjes.
Meer opdrachten had gemakkelijk gekund, gewoon lage bedragen uitkeren.
Het mooist zou zijn geweest als ze elke dag moesten spelen voor voedsel.
Ja, nu lijkt het erop alsof ze wachten op de volgende die uit zichzelf vertrekt.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het nog niet echt veel spannende geweest dan nu het geval is denk ik
Waren er misschien andere keuzes geweest. Maar ik vermoed dat ze allemaal in het zelfde hadden gedaan, luieren, spelletjes, sporten en hangen en niets doen
Hopelijk doet Moraima hier wél aan mee.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaat er gebeuren vandaag? O een inburgering hoor ik nu
We gaan het zien, ik denk dat het met dat karretje van Erik et maken heeftquote:Op zondag 23 juli 2023 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Moraima hier wél aan mee.
Over 10 jaar ga je je die Erik nog herinneren. En die agressieve man, Jeffrey.quote:
Nou nee die ben ik dan al lang vergeten, ben de helft die erin gezeten al vergeten..kijk al 2 maand niet meerquote:Op zondag 23 juli 2023 13:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Over 10 jaar ga je je die Erik nog herinneren. En die agressieve man. Jeffrey.
Ik meende, dat je daarnet nog een verslagje had gemaakt, maar dat droom ik danquote:Op zondag 23 juli 2023 13:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee die ben ik dan al lang vergeten, ben de helft die erin gezeten al vergeten..kijk al 2 maand niet meer
Huh ik maak/schrijf nooit verslagjesquote:Op zondag 23 juli 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik meende, dat je daarnet nog een verslagje had gemaakt, maar dat droom ik dan
Zie je wel, dat je schreef dat Erik een leuk karretje heeft gemaakt, heb ik gedroomd.quote:
Oh maar dat noem ik geen verslagquote:Op zondag 23 juli 2023 13:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Zie je wel, dat je schreef dat Erik een leuk karretje heeft gemaakt, heb ik gedroomd.
Dotteke / Deisyy, verwijder deze onzin maar. Gaat nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |