Haar ware aard komt steeds meer en meer naar boven ze heeft goed in de gaten dat zij de volgende is voor op de stip en naar huis moet vandaar nog meer schijt hebben aan alles en iedereen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima had het daarnet weer druk met Isaac die in de keuken staat.... het Papiaments vloog je weer om je oren.... en wéér geen waarschuwing, ze lijken het te hebben opgegeven, onbegonnen werk, want ze trekt zich er totaal niets van aan.
10.000 boete geven, dat werkt welquote:Op zondag 23 juli 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima had het daarnet weer druk met Isaac die in de keuken staat.... het Papiaments vloog je weer om je oren.... en wéér geen waarschuwing, ze lijken het te hebben opgegeven, onbegonnen werk, want ze trekt zich er totaal niets van aan.
Nee hoor volgens mij niet, Moraima heeft momenteel overal lak aan en al helemaal aan geld dat uit de pot gaat, vanaf het begin roept ze immers: alles kan kapot, ook de prijzenpot!!quote:
kapsones mens bahquote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee hoor volgens mij niet, Moraima heeft momenteel overal lak aan en al helemaal aan geld dat uit de pot gaat, vanaf het begin roept ze immers: alles kan kapot, ook de prijzenpot!!
Die zit en ligt daar alleen maar om alles wat ze thuis ontbeert naar binnen te slepen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee hoor volgens mij niet, Moraima heeft momenteel overal lak aan en al helemaal aan geld dat uit de pot gaat, vanaf het begin roept ze immers: alles kan kapot, ook de prijzenpot!!
Totaal niet gemotiveerd is ze, eten, hangen en het liefst nergens aan mee doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zit en ligt daar alleen maar om alles wat ze thuis ontbeert naar binnen te slepen.
Ze is zich wel bewust van de reacties van mannen, speelt daar wel vaker mee.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind eigenlijk Mirthe wel heel vaak zeer verleidelijke poses aan nemen als ze met Marciano praat.
Doet ze dat nu expres of wat?
Bijna Net als Utopia, daar riepen de bewoners uiteindelijk wel vaker om actie. Verbeelden zich kapotquote:Op zondag 23 juli 2023 11:48 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind het echt een sfeer van 'wachten op wat komen gaat'...... zo lopen ze ook in de rondte (of zitten gewoon te zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |