Meestal niets in het weekend,quote:Op zondag 23 juli 2023 08:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vrees voor nog een hele saaie dag in de loods ,met veel gesprekken over wie er op de stip moet komen
hoop zo dat er morgen een eliminatie komt , wat reuring in die loods
nee , zal wel wachten zijn tot morgen voor eli hoop ik ,en deze keer geen verdienopdracht , wil morrie uitwuiven , en erik zijn vrijstelling kwijt is want die heeft het hoog in kop gekregenquote:
Je ziet hem veranderen he, hij zit mij te veel met Babette te slijmen.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee , zal wel wachten zijn tot morgen voor eli hoop ik ,en deze keer geen verdienopdracht , wil morrie uitwuiven , en erik zijn vrijstelling kwijt is want die heeft het hoog in kop gekregen
echt , brrrrrrrrrrrrrrrr die 2 uren lang in gesprek in de kas en maar veren in elkaars kont stekenquote:Op zondag 23 juli 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet hem veranderen he, hij zit mij te veel met Babette te slijmen.
O voor mijn gevoel was het langer dan 2 uurquote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt , brrrrrrrrrrrrrrrr die 2 uren lang in gesprek in de kas en maar veren in elkaars kont steken
bedoel bep en erik met die 2quote:Op zondag 23 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O voor mijn gevoel was het langer dan 2 uur
niks van gehoord of gezien , ze worden vakkundig uit beeld gehouden als ze samen zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 08:53 schreef Varen het volgende:
Hoe is het afgelopen met het dure cadeau van Babette voor Marciano?
Heel opvallend ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks van gehoord of gezien , ze worden vakkundig uit beeld gehouden als ze samen zijn
Wat voor duur cadeau?quote:Op zondag 23 juli 2023 08:53 schreef Varen het volgende:
Hoe is het afgelopen met het dure cadeau van Babette voor Marciano?
O ja wacht, was dat niet een soort van geweer en daar kon dan drank in?quote:Op zondag 23 juli 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar bep geld ging bedelen bij erik lreeg het niet , is iets voor hare pipogoudlokje
jaquote:Op zondag 23 juli 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja wacht, was dat niet een soort van geweer en daar kon dan drank in?
een fles whiskey in de vormquote:Op zondag 23 juli 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja wacht, was dat niet een soort van geweer en daar kon dan drank in?
De pot pindakaas is ook weer helemaal leeg geschraptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |