Dank allebei voor de info.

quote:[offtopic]
Op donderdag 27 februari 2003 00:16 schreef Zooi het volgende:
Ga de gok dan maar nemen, de OXM review deed me al kwijlen iig..
Dank allebei voor de info.
Jij wordt ook papa 

quote:[mee offtopic en dan echt gaat slapen]
Op donderdag 27 februari 2003 00:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
[offtopic]
Jij wordt ook papa
Ja cool he 
. Jij ook zag ik, maar dan net wat sneller 
.
Super stoer gevoel iig, maar dat weet je zelf ook maar al te goed denk ik 
.

Kan ik dus speciaal nog eens een PS2 gaan aanschaffen ook, gaat vrouwlief (lees: baas) niet leuk vinden denk ik. 
.
Niemand die zijn PS2 ff een maand of twee kwijt wil? 
.

quote:ja niks ps2 only ... daar is momenteel niks meer van waar
Op donderdag 27 februari 2003 17:12 schreef Zooi het volgende:
Grrr kom er net achter (ja ik weet het betrekkelijk laat, maar Zooi heeft op een dag nog andere dingen aan zijn hoofd) dat Onimusha 2 alleen maar PS2 only is![]()
![]()
Kan ik dus speciaal nog eens een PS2 gaan aanschaffen ook, gaat vrouwlief (lees: baas) niet leuk vinden denk ik.
.
Niemand die zijn PS2 ff een maand of twee kwijt wil?
.

quote:Dank
Op donderdag 27 februari 2003 18:13 schreef Skull het volgende:
Gaaf icoon

quote:Oe! does vertellen? komt hij toch ook voor xbox dan?
Op donderdag 27 februari 2003 18:14 schreef donald_dick het volgende:[..]
ja niks ps2 only ... daar is momenteel niks meer van waar

quote:Mee eens,...
Op donderdag 27 februari 2003 22:49 schreef Neejoh het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit, al moet er wel een kei van een verhaal in zitten om Halo te ass-kicken...
Vind de screens trouwens prachtig, maar ik snap de third person views soms niet. Is dat ook mogelijk met dit spel dan? Voor voertuigen etc is het makkelijk en gebruik ik het vaak maar voor characters wil ik liever geen third person. ! 

Xbox Live goes live in Europe on March 14th and this morning, with March 14th as close as it is, Microsoft has announced positive beta testing results in the U.K., France and Germany. According to Microsoft, surveys taken reveal that 96% of gamers testing plan to recommend Xbox Live to friends, 97% were able to connect to the system with no problems, 66% of players used the guest features with friends, 44% have played with 2-3 guests. Of those guests, 69% are likely to purchase Xbox Live.
The results continued with Microsoft stating that MotoGP Online is the most popular online title at the moment, followed by Ghost Recon and Unreal Championship.
On the subject of the communicator, Microsoft further revealed that 40% of testers rated the communicator as the best feature of Xbox Live, followed by Optimatch with 18%, and gamertags at 11%. Lastly 96% of all players would recommend Xbox Live to friends, and 73% have played Xbox Live more than 21 times. Xbox Live hits Europe on March 14th.

wat me wel relax lijkt is dat vis spelletje over live, beter samen met iemand uit japan ofzo gezellig staan vissen, lijkt me dikke fun

quote:Waarom zouden ze anti-aliasing gebruiken op een tv?
Op vrijdag 28 februari 2003 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Burnout 2 screens. Ik zie hier en daar nog wel ruimte voor verbetering. Vooral bij de anti-aliasing. Helemaal als het om de Cube en Xbox versie gaat ![

quote:ja weet ik.
Op vrijdag 28 februari 2003 11:10 schreef afraidtech het volgende:
maar toch gebruiken ze het (echt zo hoor)

tsja meer poly's is altijd mooi mee genomen 

quote:zie jij het verschil als een auto 7000 polygonen heeft of 8000 ?
Op vrijdag 28 februari 2003 11:32 schreef afraidtech het volgende:
een klein beetje aa is altijd mooi mee genomen, maar de box is daar toch ook mede voor gemaakt om de graphics zo goed mogelijk te maken, en daar hoort aa ook bij (naar mijn mening)tsja meer poly's is altijd mooi mee genomen

quote:zie jij wat van de AA?
Op vrijdag 28 februari 2003 11:37 schreef donald_dick het volgende:[..]
zie jij het verschil als een auto 7000 polygonen heeft of 8000 ?

quote:ja heb jij screens van splinte cell gezien op PS2? en op de xbox? en da heeft de PS2 veel moeite met AA en de xbox niet. speel maar eens een spel zonder AA op de pc..dat merk je wel
Op vrijdag 28 februari 2003 13:25 schreef Fliepke het volgende:[..]
zie jij wat van de AA?
geef mij maar dan AA een polygoontje meer of mider boeit me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |