Spreekt Frans en timmert als Limburgse man in Brussel als paus aan de weg van het premierschap voor het Nederlandse klimaat met een linkse Green-deal .quote:
Allemaal zo doorzichtig dat nieuwe beleid met oude gezichten en streken.quote:Bront T 20jul23
Een vervroegde terugkeer van Timmermans betekent dat Nederland op zoek moet naar een nieuwe Eurocommissaris. Het demissionaire kabinet mag in overleg met EU-kopstuk Ursula von der Leyen een nieuwe functionaris aanwijzen. De ministerraad neemt daarover eind augustus een besluit.
Naar verluidt heeft voormalig PvdA-leider Diederik Samsom zijn hand opgestoken. Samsom is de architect achter het Europese klimaatplan ’Fitfor55’ en opereert momenteel als de rechterhand van Timmermans.
Meertalig, maar geen Frans Duits.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Spreekt Frans en timmert als Limburgse man in Brussel als paus aan de weg van het premierschap voor het Nederlandse klimaat met een linkse Green-deal .
Hij gaat daarvoor, maar neemt ook genoegen met minderquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:58 schreef Misrer1972 het volgende:
Hij denkt nu al dat hij premier kan worden.....pfff Dat is een gevaarlijke uitspraak van hem, want bij een verkiezing kan alle kanten op: winnen of verliezen. Klinkt wel arrogant wat hij zegt, maar we moeten afwachten wat de mensen op 22 november gaan stemmen.
Met hoe de pvda er nu bij staat zou je inderdaad niet zeggen dat ze zo’n baantje uit de carousel zouden verdienen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:22 schreef Vallon het volgende:
Terzijde lees ik net en vroeg mij al af wat verder was bekokstoofd...
[..]
Allemaal zo doorzichtig dat nieuwe beleid met oude gezichten en streken.
NB: Ik wist trouwens niet dat "we" als NL recht hadden om een EuroComissaris te leveren en waarom dat dan Diederik zou moeten zijn, is mij helemaal vaag.
honden mogen niet stemmen, dus dat klopt volledig.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:59 schreef the-eye het volgende:
Er gaat natuurlijk geen hond op die malloot stemmen. Dat beetje vertrouwen heb ik nog wel in m'n medemens
Het blijft bijzonder dat er een politicus moet worden ingevlogen om de GP combinatie, nog wat vleugels te geven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:59 schreef the-eye het volgende:
Er gaat natuurlijk geen hond op die malloot stemmen. Dat beetje vertrouwen heb ik nog wel in m'n medemens
Nou, ze gaan het hardste in de peilingen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:59 schreef the-eye het volgende:
Ik hoop op paars met BBB in de oppositie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:11 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou, ze gaan het hardste in de peilingen.
[ twitter ]
Jezus is gestart als 'timmerman' dat in die tijd van het schrift ("tekton" genoemd) net zo goed scheepsbouwer, handwerksman, (schaap)herder, schepper of dichter kon betekenen.quote:
Ja geloof ik wel, maar hij wil echt premier worden...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij gaat daarvoor, maar neemt ook genoegen met minder
Droplul lijkt me accurater.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Jezus is gestart als 'timmerman' dat in die tijd van het schrift ("tekton" genoemd) net zo goed scheepsbouwer, handwerksman, (schaap)herder, schepper of dichter kon betekenen.
Kortom, een echt "constructie" beroep van vader op zoon met als resultante dat Jezus koos voor de herdersfunctie en zijn vader immers de schepper was.
BBB/VVD zal in november wel keihard stijgen. Dan staan die thema's wel weer in het nieuws.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:11 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou, ze gaan het hardste in de peilingen.
[ twitter ]
Honten wel?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
honden mogen niet stemmen, dus dat klopt volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |