Ik heb gegoogled.. geyahoo'd.. maar geen tekeningetje gevonden...
Heeft iemand misschien nog een tekening bewaard? na het bouwen van je bureau? scan het dan even in als je zo vriendelijk zou willen zijn...
ik moet namelijk een paar ontwerpjes maken.. en heb nog wat aanvullende inspiratie nodig...
quote:Lees: aanvullende info heeft die nodig
Op woensdag 12 februari 2003 16:02 schreef Peewee het volgende:
Dus jij leert voor ontwerper of zo?
Dan moet je wel eigen inspiratie hebben hoor,..
quote:Agh je kan het altijd proberen denk ik dan maar zo jouw stelling te hebben gelezen, zit wat in.
Op woensdag 12 februari 2003 16:04 schreef Lucille het volgende:
Ik denk niet dat Ikea die bedrijfsinfo zal geven, want daarmee kunnen anderen aan de slag om hetzelfde te maken. Dus zo'n technische tekening zal je nooit vinden.
quote:Shit jammer
Op woensdag 12 februari 2003 16:07 schreef Thedoctor het volgende:
sorry heb geen scanner maar heb wel eergister een ikea slaapbankin elkaar geknutselt!
nouja... ik vind vast wel wat...
quote:als je een bureau koopt zit er zo'n tekening bij.
Op woensdag 12 februari 2003 16:04 schreef Lucille het volgende:
Ik denk niet dat Ikea die bedrijfsinfo zal geven, want daarmee kunnen anderen aan de slag om hetzelfde te maken. Dus zo'n technische tekening zal je nooit vinden.
quote:Das geen technische tekening, das een montage handleiding. De technische tekening bevat informatie over de precieze maatvoering en dat soort zaken die nodig is om zelf vanaf de tekening zo'n ding te maken.
Op woensdag 12 februari 2003 16:15 schreef _GdR_ het volgende:[..]
als je een bureau koopt zit er zo'n tekening bij.
anders weet je niet hoe die inelkaar moet he?
quote:? is ook een montage handleiding bedoel ik...
Op woensdag 12 februari 2003 16:17 schreef Lucille het volgende:[..]
Das geen technische tekening, das een montage handleiding. De technische tekening bevat informatie over de precieze maatvoering en dat soort zaken die nodig is om zelf vanaf de tekening zo'n ding te maken.
1: Zet de kast in elkaar
2: Bel onze klantenservice.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |