Stand 2023:quote:
Ik ga er vanuit dat je weet dat het om Jennifer Aniston gaatquote:
Yep, al keek ik nooit Friendsquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:39 schreef Burnett het volgende:
Ik ga er vanuit dat je weet dat het om Jennifer Aniston gaat
Over welke film gaat dit?quote:De film stond tot 18 februari 2009 genoteerd als de meest bekeken Vlaamse film ooit met 1.082.000 bioscoopbezoekers.
Die dag werd het 19 jaar oude record verbroken door de film Loft van regisseur Erik Van Looy.
Ja ik dacht het is vast een strikvraag dus niet Jenniferquote:Op dinsdag 7 november 2023 00:16 schreef Burnett het volgende:
[..]
Prima gokje: hoogste van Courtney Cox met 7.4
We zoeken een 7.6
pipster +1quote:
Nee, die niet.quote:
Dit wordt een dikke 'Oh ja...'.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:30 schreef pipster het volgende:
Nog twee dan maar, Max Shreck en Max Zorrin!
Christopher Walkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:55 schreef pipster het volgende:
Frank Abagnale, Hessian Horseman Sgt Toomey en Gabriel zijn rollen van welke acteur?
quote:Her father is of half Italian, one quarter Cuban, and one quarter French, descent. Her mother has English and German ancestry.
quote:Appears in the music video for Pink's single, "F**in' Perfect".
quote:Born on the same date as Deborah Ann Woll.
Warmquote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef Starflyer het volgende:
Enola uit Waterworld. Die met de kaart op haar rug. Maar hoe de actrice heet, geen idee.
Denk aan een militaire rangquote:
Inderdaad zonder 'h'quote:
Stand 2023:quote:Op maandag 20 november 2023 16:07 schreef pipster het volgende:
After Life
Black Snake Moan
Addams Family
The Ice Storm
Sleepy Hollow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |