Ik weet het, dus mediageilquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doet niets anders, dit is het zoveelste programma waar ze aan meedoet.
Echt een waslijst vol.
Hij regelt tenmiste wat evenementjes, of je ze nou leuk vind of niet. Andere bewoners regelen bijna niets voor vermaak. En die Babetteshow ben ik nu ook wel klaar meequote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat wéér cabaret doen bij het middeleeuwen feest, kan hij weer zeggen wat hij van iedereen vindt zonder dat het een conflict geeft ( want hhhahaha tis cabaret)
Bern oogt lui, maar is wel bezig met organiseren en neemt de moeite tenminste om uberhaubt nog wat te organiseren. Snap ook niet, dat er users zijn die hem lui noemenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:28 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hij regelt tenmiste wat evenementjes, of je ze nou leuk vind of niet. Andere bewoners regelen bijna niets voor vermaak. En die Babetteshow ben ik nu ook wel klaar mee
Doet mij denken aan Brian die Amanda corrigeerde onder de douche met de doucheslang om haar nek.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Wil het niet hardop zeggen , maar ik denk dat Marciano even zijn ware gezicht liet zien bij de ssstt mond dicht houden scene
Snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern oogt lui, maar is wel bezig met organiseren en neemt de moeite tenminste om uberhaubt nog wat te organiseren. Snap ook niet, dat er users zijn die hem lui noemen
Dat mag je best hard op zeggen hoor,de febo doet het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Wil het niet hardop zeggen , maar ik denk dat Marciano even zijn ware gezicht liet zien bij de ssstt mond dicht houden scene
👍quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern oogt lui, maar is wel bezig met organiseren en neemt de moeite tenminste om uberhaubt nog wat te organiseren. Snap ook niet, dat er users zijn die hem lui noemen
De reactie van Babette was redelijk normaal na het moment, dus waarom zou de febo dan in moeten grijpen. Als ze panisch was gaan reageren, was het een ander verhaal geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag je best hard op zeggen hoor,de febo doet het niet.
Lui is niet het goede woord, maar zwaar tillen en huishouding slaat hij toch wel over als het even kan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Helemaal eens met jouquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt allemaal wat je zegt![]()
Maar voor mij maakt het daarom geen leuke speler.. ik heb niets met dat soort mensen.
Hij doet dat wel goed vind ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat wéér cabaret doen bij het middeleeuwen feest, kan hij weer zeggen wat hij van iedereen vindt zonder dat het een conflict geeft ( want hhhahaha tis cabaret)
Ik denk dat je beter met zo een geen relatie moet nemenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
O, was dat het, dacht reepjes kipfilet k.i.p.f.i.l.e.t te zienquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
De pannenkoeken zien er raar uit. Lijkt wel een stapeltje dikke wormen.
Zullen eersten zijn.
Wat dat betreft doet hij echt zijn best om leuke dingen te doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:28 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hij regelt tenmiste wat evenementjes, of je ze nou leuk vind of niet. Andere bewoners regelen bijna niets voor vermaak. En die Babetteshow ben ik nu ook wel klaar mee
Ja dat zijn het ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, was dat het, dacht reepjes kipfilet k.i.p.f.i.l.e.t te zien
Ze blijven daar ook wel over doorzieken.. Mirthe heeft het daar al vele malen over gehad.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
Erik moet aanhoren wat vrouwen vinden van haar op het lijf van mannen. (Mirthe, Wendy en Moirama)
Hij loopt maar weg want hij voldoet niet aan de eisen.
Kan ook van schrik zijn dat ze normaal reageert. Heel veel slachtoffers reageren normaal en komen er jaren en jaren later achter dat het niet normaal was.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De reactie van Babette was redelijk normaal na het moment, dus waarom zou de febo dan in moeten grijpen. Als ze panisch was gaan reageren, was het een ander verhaal geweest.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
De pannenkoeken zien er raar uit. Lijkt wel een stapeltje dikke wormen.
Zullen de eersten zijn.
Oh wacht. Het zijn reepjes kip die ik zag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |