juist,zo was het ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat hij Sascha bezig moest zien te houden als verrassing?
Ze zitten te dicht bij het vliegveld, vliegtuigjes mogen nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nog geen vliegtuigjes geloof ik hè?
Dat was vast zijn verklaring naar de andere toequote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat hij Sascha bezig moest zien te houden als verrassing?
Hele opluchting, vond dat altijd zo´n onzin en niet leuk voor de andere kandidaten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zitten te dicht bij het vliegveld, vliegtuigjes mogen niet
Jij mag hem niet hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was vast zijn verklaring naar de andere toe
Welke stream is dat, stream 2 is nog steeds Japie alleen bezig..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:37 schreef tonja het volgende:
De kruisstukken en pootjes van de partytent zijn inmiddels binnen. Bern helpt Jasper met het opzetten.
Maar toch vind ik dit zwaarder als Utopia BB en DGK. Utopia was helemaal goed te doen door al die markten en speciale avonden waar fans naartoe konden komen en dan mochten ze ook nog twee keer per jaar familie ontvangen. Ook in DGK kwam familie en konden ze feesten organiseren waar mensen van buiten bij konden zijn.. zelfs hoeren mochten er komenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier hoeven ze alleen maar wat spelletjes te winnen voor eetgeld, toen hadden ze écht helemaal niks en moesten zich maar zien te redden. Vroeg méér van de kandidaten dan nu hier.
Ja grappigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Waar wil je me, wat doe ik voor je, vraagt Bern aan Japie, alsof het niet zijn evenement is...
Oww ik snap het heel goed hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja omdat bern sasha bezighield met spelletje te spelen , zodat de verassing niet op voorhand uitlekte, afbouwen en en opruimen hebben sas en bern aan meegedaan , snapt je het nu
Hij geeft door aan Imi om een goocheldoos te bestellen, heeft een kort gesprekje met Mirthe, vertelt Rupert dat de goocheldoos eraan komt en gaat verder met het helpen van Jasper.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
Bern hielp 1 minuut met koppelstukken. Is nu naar boven om iets te vragen aan ima
Kloptquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij geeft door aan Imi om een goocheldoos te bestellen, heeft een kort gesprekje met Mirthe, vertelt Rupert dat de goocheldoos eraan komt en gaat verder met het helpen van Jasper.
Past perfect bij hemnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat wéér cabaret doen bij het middeleeuwen feest, kan hij weer zeggen wat hij van iedereen vindt zonder dat het een conflict geeft ( want hhhahaha tis cabaret)
Het is niet dat ik hem niet mag.. ik vind het gewoon een zak hooi.. in alles. Zoals hij spreekt zijn terughoudendheid, hoe hij zich laat overrulen door Sasha.. zijn luiheid en zo kan ik nog wel ff doorgaanquote:
luiheid , ken er die minder doen dan bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet mag.. ik vind het gewoon een zak hooi.. in alles. Zoals hij spreekt zijn terughoudendheid, hoe hij zich laat overrulen door Sasha.. zijn luiheid en zo kan ik nog wel ff doorgaan
het zal er wel zo een zijn met open zijkanten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef spapaars het volgende:
Straks weer werk voor de technische dienst, camera's binnen een tent installeren.
Dat vooral, ik denk dat heel vaak en denk dan vervolgens 'tsja, ik kan wel op elke slak zout leggen' , dus ben blij dat jij het ook ziet/hoort.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem niet mag.. ik vind het gewoon een zak hooi.. in alles. Zoals hij spreekt zijn terughoudendheid, hoe hij zich laat overrulen door Sasha.. zijn luiheid en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |