Ik vind dat ook jammer hoor.. dat zijn vaak de gesprekken waardoor je ze beter leert kennen en vaak zie je dan een andere kant van iemand.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik denk dat jr gelijk hebt hoor
Ik vind t zelf gewoon jammer
Juist het ongecensureerde vind ik interessant
Anders kijk ik wel n echte soap
Daar snap ik heeeeeeeeelemaal niks vanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die censuur op de beelden is veroorzaakt door kijkers die om elk wissewasje mailen naar dat soort programma's
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had toch n sprankje hoop
Maar denk dat er niks komt
Nouja denk wel n geldopdracht na die blamage v gisteren
B l a m a z j e![]()
GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima plaste vanmorgen in een rode beker die ze erna leeg gooide bij het rokersgedeelte.... niet eens met water schoonspoelen of zo en iemand vroeg waar de beker was gebleven
Dat hebben ze inmiddels al vaak meegemaakt denk ik.. en dan vooral in DGKquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je daar gelijk in hebt, beter voorkomen dat ze weer worden overladen met zinloze klachten.
Bah...dat gaat stinkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima plaste vanmorgen in een rode beker die ze erna leeg gooide bij het rokersgedeelte.... niet eens met water schoonspoelen of zo en iemand vroeg waar de beker was gebleven
Ik ook niet, wat een triest leven heb je dan zelf als je dit soort dingen doet. Het is een Real Life Soap!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar snap ik heeeeeeeeelemaal niks van
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb daar Ima en Rupie ook al eens zien staan plassen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Immi zit op kantoor op een
[..]
Bah...dat gaat stinken
Ik moet er eigenlijk n beetje om lachen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat een triest leven heb je dan zelf als je dit soort dingen doet. Het is een Real Life Soap!
Zo heeft hij ook zijn boxers..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Bern heeft roze sokken met bloemetjes/bijtjes
Typisch
Er zaten toen echte fanatieke fans bij die koste wat kost hun idool wilde beschermen, echt te zot voor woorden maar waar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar snap ik heeeeeeeeelemaal niks van
Oh echt? haha dat heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo heeft hij ook zijn boxers..
Zo’n afknapper vind ik dat altijd.
De schuimpjes hebben het gewoon voor ons verziektquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die censuur op de beelden is veroorzaakt door kijkers die om elk wissewasje mailen naar dat soort programma's
Partytent?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef HappyCharly het volgende:
Er ligt iets wat in elkaar moet worden gezet
Jasper en Bern dragen t naar binnen. Buiten eigenlijk.
Schuimpjes .. nooit v gehoordquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
De schuimpjes hebben het gewoon voor ons verziekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |