Oké, zal ik wat beter op mijn woorden gaan letten. Ligt gevoelig voor mij.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag ook je mening geven op het voorval, zeggen dat je hier walgelijk reacties leest valt daar niet onder.
Dat wegdraaien is voor ons streamers niet leuk natuurlijk maar begrijp het ook wel vanuit het programma.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik zou dit programma 10 keer toffer vinden als regie niet zo stuurde en we gewoon alles zagen en hoorden. (Op dingen op de badkamer enzo na)
Wat heeft hij misdaan dan dat je op een gele kaart hoopte?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:06 schreef xsaskiax het volgende:
Verdorie ze hielden Imadiddin zo in beeld, ik had echt even hoop
Ja ik denk dat jr gelijk hebt hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wegdraaien is voor ons streamers niet leuk natuurlijk maar begrijp het ook wel vanuit het programma.
In het verleden zijn er maar wat e-mails verstuurd naar bedrijven, andere programma’s en zelf de politiek werd erbij betrokken over wat streamers vonden van bewoners en acties en weet ik veel.
Er zijn genoeg schuimpjes die om het minste geringste gaan mailen omdat ze vinden dat hun favoriet onrecht wordt aangedaan.. ik denk dat ze dat met wegdraaien van sommige acties of gesprekken willen voorkomen.
Ik denk inderdaad dat je daar gelijk in hebt, beter voorkomen dat ze weer worden overladen met zinloze klachten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wegdraaien is voor ons streamers niet leuk natuurlijk maar begrijp het ook wel vanuit het programma.
In het verleden zijn er maar wat e-mails verstuurd naar bedrijven, andere programma’s en zelf de politiek werd erbij betrokken over wat streamers vonden van bewoners en acties en weet ik veel.
Er zijn genoeg schuimpjes die om het minste geringste gaan mailen omdat ze vinden dat hun favoriet onrecht wordt aangedaan.. ik denk dat ze dat met wegdraaien van sommige acties of gesprekken willen voorkomen.
Ik had toch n sprankje hoopquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht ook eigenlijk niets van achter
Dit is ook een échte soap Happy.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik denk dat jr gelijk hebt hoor
Ik vind t zelf gewoon jammer
Juist het ongecensureerde vind ik interessant
Anders kijk ik wel n echte soap
Sorry ik ben soms een ramptoerist, het hele saaie gebeuren begint me aardig te vervelen en ik hoopte op wat ophef, want eliminaties lijken er niet in te zitten... en ik gun echt niemand een blauw/zwarte brief van thuis, dus tja....quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat heeft hij misdaan dan dat je op een gele kaart hoopte?
Dat laatste werd er inderdaad beweerd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
De wc's zijn nog steeds verstopt. Ik hoor Mirthe zeggen dat de wc's al halvol zijn.
Wendy zegt dat ze kunnen plassen in de douche want dat doen de mannen ook.
Buiten bij een boom hebben ze ook al eens geplast ( de mannen) maar dat mag niet meer.
Misschien is daarom die ene boom dood?
Inderdaad, die censuur op de beelden is veroorzaakt door kijkers die om elk wissewasje mailen naar dat soort programma'squote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een gele kaart geeft reuringquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry ik ben soms een ramptoerist, het hele saaie gebeuren begint me aardig te vervelen en ik hoopte op wat ophef, want eliminaties lijken er niet in te zitten... en ik gun echt niemand een blauw/zwarte brief van thuis, dus tja....
Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry ik ben soms een ramptoerist, het hele saaie gebeuren begint me aardig te vervelen en ik hoopte op wat ophef, want eliminaties lijken er niet in te zitten... en ik gun echt niemand een blauw/zwarte brief van thuis, dus tja....
Moraima plaste vanmorgen in een rode beker die ze erna leeg gooide bij het rokersgedeelte.... niet eens met water schoonspoelen of zo en iemand vroeg waar de beker was geblevenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
De wc's zijn nog steeds verstopt. Ik hoor Mirthe zeggen dat de wc's al halvol zijn.
Wendy zegt dat ze kunnen plassen in de douche want dat doen de mannen ook.
Buiten bij een boom hebben ze ook al eens geplast ( de mannen) maar dat mag niet meer.
Misschien is daarom die ene boom dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |