Ik verstond het sowieso nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
rupi maakt een grapje over hoe je een zin anders kunt uitspreken
duurt even en hij moet het uitleggen aan mirthe
toch jammer
Is die Babsshow ( nu met Tiano ), nou nog niet afgelopen? Dacht dat het minder zou worden, nu Zoe naar huis is. Maar ze blijft maar bezig. Ik snap wel dat Tiano nu hier ook wel een aandeel in heeft, maar jeetje,.. Babs moet nu toch ook echt even naar zichzelf kijken. Ze gaat van ruzie met de 1, over in ruzie met een ander.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:11 schreef danaqui het volgende:
Het gaat weer niet zoals Tiano wil hij zucht en steunt, LUISTEREN BABS naar de baas
Gaat niet, zij vertegenwoordigd "De Kansloze Doelgroep" die ook recht moeten hebben op een kans om te winnen...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef Clasientje het volgende:
Wanneer gooien hun die luie donder Moraima eruit duurt veel te lang.
Wat een watje is het ook, ik zag hem lopenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:43 schreef schizolientje het volgende:
ik zag marciano naar buiten lopen met een handdoekje op zijn hoof, het regent
Gaat al richting sluier.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano geeft Babs een compliment, dat hij zo'n hooggesloten truitje mooi vindt
EN ze zijn er niet eens allemaal bij zo te zienquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:45 schreef engine het volgende:
Zitten ze ineens in de stromende regen te lunchen
Stel je voor dat zijn prachtige krullen en blonde lok nat worden!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een watje is het ook, ik zag hem lopen
Voor jou ook pannenkoeken dus. Ik at deze eergisteren al.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn er allemaal. Alleen de pannenkoekebakker niet.
Ik zie poedersuiker strooien op de pannenkoek. Zit er lekker uit.
En ik moet zo boodschappen doen.
Eén rukwind en dat ding ligt plat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig, de nieuwe tent uitproberen... geweldig hoe de Macht van JdM precies op tijd de regen heeft laten komen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |