Je hebt het ook bij honden, die kleintjes zijn het felst.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Arrogant vies mannetje is het.
IK hoop dat hij echt nog een keer door de mand valt
Daar dan, hier is hij al zo'n beetje naar de kern van de Aarde gezakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Arrogant vies mannetje is het.
IK hoop dat hij echt nog een keer door de mand valt
Pannenkoeken bakkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:11 schreef engine het volgende:
Bern zich weer aan het uitsloven in de keuken
Die bakken zichzelf nietquote:
Idd ja, moeten hun lengte compenseren, doet Marciano ook...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je hebt het ook bij honden, die kleintjes zijn het felst.
Waarom moeten pannenkoeken een kleurtje hebben? Je gooit toch geen siroop door het beslag, wat een idioten zijn het ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Zwart door teveel suiker (siroop( verhouding melk,eieren,bloem naar de klote door hele fles siroop erbij
Kleurstof was een beter idee geweest)
Babs is iedere keer wel in beeld en Morri en Erik ook, nu bijvoorbeeld Morri en Erikquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:22 schreef HappyCharly het volgende:
ik zie babs al tijdje niet
isaac ook amper
morri en erik ook niet
oh die mis ik dan steedsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs is iedere keer wel in beeld en Morri en Erik ook, nu bijvoorbeeld Morri en Erik
t zijn elke keer "flitsen"en worden ze weg gedraaid, laatste was dat Isaac op bed lag en met haar sprak, ook heel kortquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar zijn ze? k zie de keuken en rupi
konden ze niet bestellen en dit is weer één of ander themaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Zwart door teveel suiker (siroop( verhouding melk,eieren,bloem naar de klote door hele fles siroop erbij
Kleurstof was een beter idee geweest)
Waarom liggen ze uberhaupt in bed vraag ik mij afquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
Waarom ligt Marciano niet in zijn eigen bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |