Zoe is naar huis.....quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:50 schreef spapaars het volgende:
Mistig daar, hebben ze geen afzuigsysteem?
[ afbeelding ]
Staan toch weer op marktplaats straks, net als de stapelbedden. Compleet nieuw interieur voor De Bondgenoten straks.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:59 schreef lojanda het volgende:
Net Sasha met de kaasschaaf krassen in de pannen en nu Bern weer met een plamuurmes.. hoezo gaan die pannen naar de klote..
Kok Bern is er nog niet van overtuigd dat het niet lukt met de pannenkoeken en gaat het dan maar zelf proberen.. Hij denkt werkelijk dat het hem wel lukt? Volgens mij kan hij nog geen ei bakken
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook van schrik zijn dat ze normaal reageert. Heel veel slachtoffers reageren normaal en komen er jaren en jaren later achter dat het niet normaal was.
Hebben ze ruzie?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:01 schreef schizolientje het volgende:
bonje Babette Marciano werd weg gedraaid Die bom barst ook nog wel verder
Ook een stopwoordje van hem, luisteren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Probeer gewoon te luisteren hoorde ik Marciano zeggen.
Hij zou een goeie zijn als commandant in het leger.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een stopwoordje van hem, luisteren.
Arrogant vies mannetje is het.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zou een goeie zijn als commandant in het leger.
De hele dag zijn die twee aan het kibbelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
maar met luisteren bedoeld hij "gehoorzamen"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
waar zijn ze? k zie de keuken en rupiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar met luisteren bedoeld hij "gehoorzamen"
Too little too late.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:11 schreef engine het volgende:
Bern zich weer aan het uitsloven in de keuken
Ja, echt lief naar elkaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
De hele dag zijn die twee aan het kibbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |