abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2023 @ 23:10:46 #51
208890 June.
Seriously?
pi_209975876
Waarom gaat Claudia eigenlijk niet naar huis? In de vorige aflevering heeft Walter toch aangegeven dat een relatie er niet in zit?
Shine bright like a diamond.
pi_209976173
Gewoon een vraagje. Wie van de kijkers naar dit programma denkt...oh leuk, daar wil ik wel eens heen, zo'n lieve gastvrouw/man? Net als het programma B&B of Ik Vertrek op de NPO. Welke mensen willen zij aantrekken? Kennelijk is er toch een soort doelgroep daarvoor.
  Vis een optie? vrijdag 21 juli 2023 @ 00:04:37 #53
70532 loveli
N
pi_209976205
De B&B in Salerno vond ik wel tof. Debbie was niet zo mijn ding.

Waltor z'n ding toen het nog bij de vorige eigenaren was lijkt me ook fijn.
crap in = crap out
pi_209976228
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2023 23:10 schreef June. het volgende:
Waarom gaat Claudia eigenlijk niet naar huis? In de vorige aflevering heeft Walter toch aangegeven dat een relatie er niet in zit?
Ze hoopt dat hij nog tot inkeer komt. Althans, dat is min of meer wat ze in de camera zei.

Olaf kan op de introductievideo overigens een trui aan hebben gehad; dan zie je niet of iemand zichzelf met tatoeages vol heeft laten zetten. En ja, ik zou het ook een afknapper vinden. Maar goed. Hij wil de taal niet leren. Hij en Hans kunnen dus beter allebei gewoon weggaan.

Ik snap ook niet dat Petri niet begrijpt dat de vraag "Wat vind je van mij?" zich niet zo goed leent voor een groepsgesprek. Zeker niet als, om Jan maar aan te halen, je collega óók aan dat groepsgesprek deelneemt. Of beter uitgedrukt: ook gedwongen is om in het evaluatiegesprek te participeren.

En ja, ik krijg bij Thalia ook het gevoel dat ze nét iets te graag wil.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 00:24:27 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_209976289
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2023 23:10 schreef June. het volgende:
Raar inderdaad. Ze zit daar kennelijk nog om zichzelf te vinden. Op zich grappig kijkvoer, maar het heeft niets meer met een datingprogramma te maken natuurlijk.

Ik snap ook niet dat ze alleen maar voelen en dansen en nooit eens een gesprek hebben over hun dagelijkse bestaan (dat wij zien althans).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_209976307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 23:57 schreef Firuze60 het volgende:
Gewoon een vraagje. Wie van de kijkers naar dit programma denkt...oh leuk, daar wil ik wel eens heen, zo'n lieve gastvrouw/man? Net als het programma B&B of Ik Vertrek op de NPO. Welke mensen willen zij aantrekken? Kennelijk is er toch een soort doelgroep daarvoor.
Tja, combinatie van exentrieke persoonlijkheid, een bijzondere B&B en een mooi buitenland. Ik heb tot nog toe niet echt iemand gezien waar ik echt verliefd op zou worden, maar wel leuke plekjes. Zou me zelf zo in Salerno zien bijvoorbeeld. En die rustige Franse dorpen vind ik zelf ook hun charme hebben, maar ik weet niet of ik het hele jaar door daar zou willen wonen.
pi_209976349
Als het bezoeken van een b&b bekent dat ik in de ochtend gezellig met vreemden moet praten wat ik die dag ga doen en de eigenaars goedemorgen moet wensen aan de ontbijttafel en die moet vertellen wat we die dag allemaal wel niet gaan doen wil ik nooit nooit nooit naar een B&B toe. De enige waar ik ooit was heb ik geen mens gezien, dus dat viel mee.
En van deze B&B’s lijkt me die van Petri wel aardig en misschien ook wel die in a Wallonië : dat lijken me in ieder geval mensen die je met rust laten.
anonieme razernist
pi_209976553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 23:57 schreef Firuze60 het volgende:

De stek van Jacob met Jacob als gastheer lijkt me best leuk.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 06:47:56 #59
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_209976787
Ik vind die vrouw bij Leendert erg irritant.. In t voorstelfilmpje spreekt ze gewoon NL en nu zo gebrekkig :@ en dat is dan een docente talen?
pi_209976788
Ik ben nog nooit in een B&B geweest en ben dat ook niet van plan.
pi_209976790
Is Walter wel op zoek naar liefde of zoekt hij zweefteven voor zijn sekte? Vanavond moet hij iemand naar huis sturen. Ben benieuwd.
pi_209976940
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 00:59 schreef NoCigar het volgende:
Als het bezoeken van een b&b bekent dat ik in de ochtend gezellig met vreemden moet praten wat ik die dag ga doen en de eigenaars goedemorgen moet wensen aan de ontbijttafel en die moet vertellen wat we die dag allemaal wel niet gaan doen wil ik nooit nooit nooit naar een B&B toe. De enige waar ik ooit was heb ik geen mens gezien, dus dat viel mee.
En van deze B&B’s lijkt me die van Petri wel aardig en misschien ook wel die in a Wallonië : dat lijken me in ieder geval mensen die je met rust laten.
Precies, op vakantie wil ik relaxen, en niet verplicht socializen met vreemden. Er zijn mensen die daar energie van krijgen (Hans bij Petri), ik vind het een uitputtingsslag
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 juli 2023 @ 07:44:51 #63
367000 roos94
pi_209976994
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 00:59 schreef NoCigar het volgende:
maar dat is toch een beetje het idee van een b&b? Persoonlijke aandacht enz
pi_209977003
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 07:44 schreef roos94 het volgende:
Nah, het idee van een B&B is volgens mij minstens zoveel betalen als voor het hotelkamer en er dan een stuk minder comfort voor terugkrijgen. Ik vind B&B's over het algemeen echt overrated. Maar ja, ik zou dan ook geen ¤200,- over hebben voor een overnachting op Mount Joy. :)
pi_209977395
Wat een briljante episode tussen Claudia en Anne. Claudia confronteerde Anne met de diefstal van haar woorden:

Het woordje 'magisch' is logisch, maar de 'maggi', dat komt van mij. Dat zijn dingetjes wat van mij is.

Dat werpt Anne verre van zich:

Ik doe mijn ding hier en als ik het woord 'maggi' wil gebruiken, dan doe ik dáá.

Claudia druipt af, ze knuffelen innig en lopen arm in arm het beeld uit. Tegen de camera zegt Anne dat Claudia moet opbokken met d'r gezeik:

Zoals Claudia het ziet, is voor mij a-ca-ca-dabra. Misschien vinden mensen het lastig om te zien dat ik 200% mezelf ben.

En Claudia zegt tegen de camera dat ze voortaan op haar hoede zal zijn:

Ik moet leren dat ik niet zo open ben naar iedereen en alles, want mensen kunnen al het licht pakken wat ik gewoon in me heb.

Zoveel lagen van bedrog - het duizelt me nog steeds. 8)7

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 08:59:11 #66
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209977553
Die Anne is wel een achterbakse teef.
Doet alsof ze zo open en vrij, lang leve de lol is. Maar ondertussen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_209977700
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 08:59 schreef matthijst het volgende:
Die Anne is wel een achterbakse teef.
Doet alsof ze zo open en vrij, lang leve de lol is. Maar ondertussen.
Claudia houdt zichzelf en anderen evenzeer voor de gek. En dat geldt ook voor wappieWalter, die openheid zo belangrijk vindt maar Anne aan het lijntje houdt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 09:58:47 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_209978320
Walter is TOTAAL niet verliefd op Anne, zegt hij voor de camera. Zeg dat dan gewoon in haar face. Maar inmiddels moeten die vrouwen toch ook doorhebben dat Walter amicaal wil doen met iedereen? Ik heb denk ik ook zijn initiele oproep gemist, maar is hij eigenlijk wel op zoek naar een 1 op 1- relatie?
  vrijdag 21 juli 2023 @ 10:33:23 #69
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_209978769
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 06:48 schreef praadje het volgende:

Is Walter wel op zoek naar liefde of zoekt hij zweefteven voor zijn sekte?
Walter hoopt een open-minded vrouw te ontmoeten die geïnteresseerd is in spiritualiteit en net als hij met beide benen op de grond staat.

Bron: RTL
pi_209978812
Wel weer een paar spraakmakende deelnemers dit seizoen ;)

Vind die Joy wel wat irritant met zijn grootste woorden over dat die anderen 'zijn pad nog niet bewandeld hebben' enzo met zn 25 jaar en hem vervolgens het grootste deel van de dag op een oude bank voor een vervallen huis zien zitten met een paar matties :')

Vroeg me eerst af hoe die aan het geld komt voor dat huis op die leeftijd. Zal wel een rijke pa zijn oid. Werd later ook wel bevestigd toen die styliste van VT wonen, zijn zus, opeens op bezoek kwam. Zit dus vast al in dat BN'ers kliek/netwerkje.
pi_209978900
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een briljante episode tussen Claudia en Anne. Claudia confronteerde Anne met de diefstal van haar woorden:

Het woordje 'magisch' is logisch, maar de 'maggi', dat komt van mij. Dat zijn dingetjes wat van mij is.

Dat werpt Anne verre van zich:

Ik doe mijn ding hier en als ik het woord 'maggi' wil gebruiken, dan doe ik dáá.

Claudia druipt af, ze knuffelen innig en lopen arm in arm het beeld uit. Tegen de camera zegt Anne dat Claudia moet opbokken met d'r gezeik:

Zoals Claudia het ziet, is voor mij a-ca-ca-dabra. Misschien vinden mensen het lastig om te zien dat ik 200% mezelf ben.

En Claudia zegt tegen de camera dat ze voortaan op haar hoede zal zijn:

Ik moet leren dat ik niet zo open ben naar iedereen en alles, want mensen kunnen al het licht pakken wat ik gewoon in me heb.

Zoveel lagen van bedrog - het duizelt me nog steeds. 8)7

[ afbeelding ]
Die Claudia is een mens waar je met een boog omheen moet lopen. Labiele gek is het. :)
pi_209978944
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:37 schreef Palomar het volgende:
Vind die Joy wel wat irritant met zijn grootste woorden over dat die anderen 'zijn pad nog niet bewandeld hebben' enzo met zn 25 jaar en hem vervolgens het grootste deel van de dag op een oude bank voor een vervallen huis zien zitten met een paar matties

Vroeg me eerst af hoe die aan het geld komt voor dat huis op die leeftijd. Zal wel een rijke pa zijn oid. Werd later ook wel bevestigd toen die styliste van VT wonen, zijn zus, opeens op bezoek kwam. Zit dus vast al in dat BN'ers kliek/netwerkje.
Het is van zijn vader. Hij gebruikt deze exposure om zijn "b&b starten" trainingen te verkopen.

Alle waarschijnlijk dat hij een mislukte niksnut is/was in Nederland en dat hij van zij pa de B&B mag uitbaten met zijn eveneens mislukte vrienden.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 10:52:05 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_209979062
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die Claudia is een mens waar je met een boog omheen moet lopen. Labiele gek is het. :)
Dit geldt voor iedereen die daar rondloopt volgens mij
Laffe huichelaar
  Vis een optie? vrijdag 21 juli 2023 @ 10:56:41 #74
70532 loveli
N
pi_209979120
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 07:44 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ooit was het idee dat je ergens goedkoper zat dan in een hotel, geen gezeik, gewoon een bed en een boterham.

En koffie!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 21 juli 2023 @ 11:14:10 #75
70532 loveli
N
pi_209979350
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 09:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Claudia houdt zichzelf en anderen evenzeer voor de gek. En dat geldt ook voor wappieWalter, die openheid zo belangrijk vindt maar Anne aan het lijntje houdt.
Anne zit te veel in haar mannelijke energie, Waltor is de aangewezen persoon om haar te leren voelen met vrouwelijke energie.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')