Ze lijkt wel constant woest. Bij het borderline af.quote:
Goedkope rotzooi. Vergelijkbaar met een Chateau Migraine.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh is die wijn algemeen bekend? Een zwarte feirignet ofzo? Nog nooit van gehoord.
Net voor de hond er pups in kreeg.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
Wanneer was de hot tub voor het laatst schoongemaakt?
Bocht van een paar euro…quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh is die wijn algemeen bekend? Een zwarte feirignet ofzo? Nog nooit van gehoord.
Haha nee ik denk onzeker in combinatie met zich geen houding weten te geven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:43 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ze lijkt wel constant woest. Bij het borderline af.
Dat vermoed ik ook en door de camera's om haar heen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:45 schreef Pruim het volgende:
[..]
Haha nee ik denk onzeker in combinatie met zich geen houding weten te geven.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"WIJ GAAN ER NOG EEN GEZELLIGE AVOND VAN MAKEN, JIJ BLIJFT NOG EVEN LEKKER."
Ik zou echt totaal gestoord worden van dat off the grid-wonen, maar voor de rest is die natuurquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:00 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ondanks z’n schaapachtige lach, vind ik Bram toch best leuk eigenlijk. Hij woont ook prachtig, alhoewel het in de winter denk ik wel heel somber is
Petri is al twaalf jaar alleen en daar wil ze graag verandering in brengen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Hoe lang is Petri single? Ben benieuwd of ze na de vader van haar kinderen nog iemand zo gek heeft weten te krijgen.
Zolang je je maar niet bemoeit met haar B&B en vooral je eigen ding gaat doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Petri is al twaalf jaar alleen en daar wil ze graag verandering in brengen.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Van die sekte in Frankrijk krijg ik echt de koudekuttenkoorts trouwens, dat eeuwige gedans, geknuffel en gevoel bij Claudia en Walter. Die Ingrid is veel te nuchter voor die kermis.
Hans had misschien beter kunnen schrijven naar Marian in de Algarve of naar Debbie in Spanje, wanneer het niets zou worden, hadden ze denk wel de grootste lol samen gehad. Met Petri is geen lol te beleven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:54 schreef lily het volgende:
[..]
Zolang je je maar niet bemoeit met haar B&B en vooral je eigen ding gaat doen.
In Frankrijk. In een dood dorp. Mannen van eind zestig.
Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |