Nee dat is zeker niet fijn. Maar k wist niet dat je meeliep? Wist wel dat je er was, maar ik dacht meer voor het feesten?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen. Heb afgelopen zaterdag ook een tijdje in een poncho gelopen.....ook toen het droog was....scheelt wind![]()
Maar met zeiknatte schoenen wandelen is niet prettig.
Ik loop ook niet meequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet fijn. Maar k wist niet dat je meeliep? Wist wel dat je er was, maar ik dacht meer voor het feesten?
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik loop ook niet meeheb wel ooit de vierdaagse gelopen
![]()
Vanavond toch maar een avondje overgeslagen.
Morguh is de gezelligste dag om bij te zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik loop ook niet meeheb wel ooit de vierdaagse gelopen
![]()
Vanavond toch maar een avondje overgeslagen.
M'n vrienden konden geen oppas regelen dit datquote:
Meh vind ik niet echt. Zo verschrikkelijk druk in de stad. Al moet ik zeggen dat het iedere avond gigantisch druk is dit jaar. Voor mijn gevoel is het nog nooit zo druk geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh is de gezelligste dag om bij te zijn.
Via Gladiolaquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
M'n vrienden konden geen oppas regelen dit dat![]()
Jep morgen denk ik wel weer
`ja hoorde al zoiets op tv dat het zo druk is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Meh vind ik niet echt. Zo verschrikkelijk druk in de stad. Al moet ik zeggen dat het iedere avond gigantisch druk is dit jaar. Voor mijn gevoel is het nog nooit zo druk geweest.
Dat ze hem uit bed schopte staat niet op het filmpje?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ALs Tim Hoffman zich er mee gaat bemoeien
is het niet best
Nopequote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze hem uit bed schopte staat niet op het filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |