quote:
in werkelijkheid was het op dat tijdstip en nog steedsquote:
komt goed werk thuisquote:Op maandag 24 juli 2023 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
in werkelijkheid was het op dat tijdstip en nog steeds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
werk ze greys
Morguh Heerquote:
Ik zit ook mee te lezen ja. Hij staat er niet best op. Benieuwd wat ze gaan eisen tegen hem.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog net goedemorgen, volgt iemand hier ook het strafproces tegen Thijs Romer? Wat een smeerlap als ik het zo volg. Je kan het volgen op twitter, tegenwoordig X, Saskia Belleman doet verslag
Ja ik ook, hoop dat hij er niet met een taakstrafje afkomt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit ook mee te lezen ja. Hij staat er niet best op. Benieuwd wat ze gaan eisen tegen hem.
Krijg ook niet het idee dat hij echt eerlijk is als ik die antwoorden zo lees.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik ook, hoop dat hij er niet met een taakstrafje afkomt.
Hij draait er om heen, weet echt wel dat hij fout bezig is geweest. Rare snuiter, wees dan eerlijk, met deze antwoorden doet hij die meiden nog meer pijnquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg ook niet het idee dat hij echt eerlijk is als ik die antwoorden zo lees.
De rechtszaak is nu en live te volgen. Verder heb ik af en toe wat gelezen, maar vraag me altijd af wat zulke kerels bezielt. Daarom lees ik nu op Twitter mee, maar ze liegen/ verdraaien altijd de waarheid in hun voordeel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef Lovely het volgende:
Ik volg het niet echt, heb er wel nieuwe berichten over gelezen.. Maar ik hoop dat hij wel goed gestraft wordt, want vaak denken die BBNérs dat ze alles maar kunnen permitteren
Vraag ik mij ook af.. dat je zulke berichten kan sturen naar een jong iemand brr..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De rechtszaak is nu en live te volgen. Verder heb ik af en toe wat gelezen, maar vraag me altijd af wat zulke kerels bezielt. Daarom lees ik nu op Twitter mee, maar ze liegen/ verdraaien altijd de waarheid in hun voordeel.![]()
Ook ongevraagd nar wie dan ook, naar een volwassen/ meerderjarige vrouw is net zo walgelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af.. dat je zulke berichten kan sturen naar een jong iemand brr..
Is het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook ongevraagd nar wie dan ook, naar een volwassen/ meerderjarige vrouw is net zo walgelijk
Beschadigd niet alleen het meisjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er straks voor Thijs Romer nog weinig te juichen valt![]()
ja sowieso een puberdochter met Katja Schuurmans volgens mijquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beschadigd niet alleen het meisje
Maar hij heeft zelf ook kinderen toch ?
Heb er niets van mee gekregen alleen de straf gelezenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af.. dat je zulke berichten kan sturen naar een jong iemand brr..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |