quote:duh maar misschien haalt het iets weg wat ik niet wil
Op dinsdag 25 februari 2003 08:02 schreef trance_fan het volgende:[..]
ow sorry het is dus de bedoeling om deze achter je pad te zetten van je generals shortcut bijvoorbeeld op je bureaublad.
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:05 schreef Tito het volgende:
Weet iemand welke poorten ik moet forwarden om via direct connect te kunnen spelen. Want connecte met iemand wil wel.Maar alles wat daarna komt niet...:(
quote:Wat je ook wil doen is even in Generals op "refresh NAT" drukken, ergens in het options menu geloof ik. Anders vind ie je instellingen niet (vaag maar waar).
What Firewall/NAT Port Numbers does C&C Generals use?
C&C Generals Firewall/NAT Port Number Info:The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online:
TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920UDP ports:
4321, 27900If your firewall does not allow outgoing packets to open ports to incoming traffic, or you experience problems connecting to other players, you will have to specify which port you want Command & Conquer Generals to use for communicating with other players. To do this, perform the following steps.
Go to your My Documents directory, and go to the Command and Conquer Generals Data directory. Right click on the options.ini file and choose "Edit."
Look for the "FirewallPortOverride" entry. If you dont see this entry, add it as a new line. Then assign the port you want to use to the port override entry. After making this change, this entry should look like:
FirewallPortOverride = XXXX
Where XXXX is the port number you have chosen. You will need to open the chosen port in your firewall for communication with players external to your firewall or NAT device. If you use the port override feature, the port you have chosen can not be masqueraded by a NAT device.
Staat allemaal op de vorige pagina
quote:Dan neemt het ook minder geheugen in beslag voor de mensen met een beetje langzamere PC.
Op dinsdag 25 februari 2003 18:27 schreef DutchBlood het volgende:
Hmm, -quickstart doet precies wat hij zegt, geen filmpjes en geen bewegende achtergrond...
quote:Dan maken krijgen je troepen een horde bonus. Chinese red guards en battlemaster tanks krijgen dat als ze in een groep van vijf of meer staan. Wat de bonus is weet ik niet...
Op donderdag 27 februari 2003 00:34 schreef masterr112 het volgende:
ff een snelle vraag:
wat betekent het als er een rode ster onder je manschappen staat??!
tnkx
Ik vind het een beetje jammer dat het verschil tussen normal en hard zo verschrikkelijk groot is. Op normal tegen zeven tegenstanders verveel ik me dood, maar op hard word ik helemaal gesloopt... Op het moment dat ze een superweapon hebben is er niks meer aan te doen...
quote:Speel jij op hard tegen 7(!) tegenstanders!?!?!?
Op donderdag 27 februari 2003 09:17 schreef Dwergje het volgende:[..]
Dan maken krijgen je troepen een horde bonus. Chinese red guards en battlemaster tanks krijgen dat als ze in een groep van vijf of meer staan. Wat de bonus is weet ik niet...
Ik vind het een beetje jammer dat het verschil tussen normal en hard zo verschrikkelijk groot is. Op normal tegen zeven tegenstanders verveel ik me dood, maar op hard word ik helemaal gesloopt... Op het moment dat ze een superweapon hebben is er niks meer aan te doen...
Das weer wel jammer van de vliegtuigen, dat heeft helemaal geen zin om met vliegtuigen aan te vallen, want die halen die superweapons ding toch niet.
quote:Let wel, die vechten OOK tegen elkaar dus dan is het wel te doen.
Op donderdag 27 februari 2003 11:10 schreef Shogen het volgende:[..]
Speel jij op hard tegen 7(!) tegenstanders!?!?!?
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:51 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Let wel, die vechten OOK tegen elkaar dus dan is het wel te doen.
quote:dat ga ik ook maar eens proberen dan.
Op donderdag 27 februari 2003 11:59 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Hard is helemaal niet zo moeilijk als je even door hebt hoe je het best kan beginnen, goede geld stroom is het belangrijkste.
Met meer tegenstanders is het makkelijker dan 1 vs 1 omdat ze inderdaad tegen elkaar vechten. Hoogste aantal dat ik heb gedaan is 4 Hard tegenstanders en dat is goed te doen.
quote:Maar als ze ook tegenelkaar vechten, is de kans dat ze jouw aanvallen nihil.
Op donderdag 27 februari 2003 11:59 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Hard is helemaal niet zo moeilijk als je even door hebt hoe je het best kan beginnen, goede geld stroom is het belangrijkste.
Met meer tegenstanders is het makkelijker dan 1 vs 1 omdat ze inderdaad tegen elkaar vechten. Hoogste aantal dat ik heb gedaan is 4 Hard tegenstanders en dat is goed te doen.
Ik had bij een veld van 2 hard 1 normal, dat ze vlak voor mijn basis elkaar tegenkwamen, en elkaar compleet afgingen maken
.
Was wel vermakelijk om te zien. Maar je krijgt zo wel heeeeeeeel veel tijd om een goede verdediging op te zetten.
1 hard is moeilijker dan 4 hards die ook nog onderling vechten
.
quote:Yups
Op donderdag 27 februari 2003 12:05 schreef blieblie het volgende:[..]
Maar als ze ook tegenelkaar vechten, is de kans dat ze jouw aanvallen nihil.
Ik had bij een veld van 2 hard 1 normal, dat ze vlak voor mijn basis elkaar tegenkwamen, en elkaar compleet afgingen maken
.
Was wel vermakelijk om te zien. Maar je krijgt zo wel heeeeeeeel veel tijd om een goede verdediging op te zetten.
1 hard is moeilijker dan 4 hards die ook nog onderling vechten
.
Ik speel altijd tegen mijn huisgenoten en als die allemaal tegelijk nukes gaan gooien, is het snel afgelopen ![]()
Met tanks kan ik ze nog wel tegenhouden
quote:Selecteer je barracks eens en druk dan op de afbeelding van dat witte gebouw met dat gele vlaggetje
Op donderdag 27 februari 2003 18:41 schreef valek het volgende:
ik zit vast in level 5 van de gla.
Ik moet 4 bunkers overnemen maar dat lukt me niet.
Ik heb alle amerikanen vernietigd en alle bunkers staan er nog.
Met welke mannetje of voertuigje kan ik die bunkers overnemen?
Skirmish is een feature, is het niet voor bedoeld ![]()
Zit ook nog 1 bug in dat soms in 1 hoek de ai player maar half bouwt.
http://members.home.nl/w.engelsman/hellsmountain2.rar
Installation:
Kopieer naar de "mijn documenten/Command and conquer generals/maps map.
directory intact houden ,waarin de bestanden staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Ultrawuft op 27-02-2003 22:01]
quote:urrel werkt niet.
Op donderdag 27 februari 2003 21:45 schreef Ultrawuft het volgende:
Als iemand nog zin heeft om een multiplayer/skirmish map te testen.Skirmish is een feature, is het niet voor bedoeld
Zit ook nog 1 bug in dat soms in 1 hoek de ai player maar half bouwt.http://members.home.nl/w.engelsman/hellsmountain.rar
Installation:
Kopieer naar de "mijn documenten/Command and conquer generals/maps map.
directory intact houden ,waarin de bestanden staan.
en idd een potje skirmish tegen 1 tegenstander op hard is lastiger dan tegen 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |