quote:Ben ik ook mee bezig, alleen dan tegen Hard enemies
Op zaterdag 22 februari 2003 22:18 schreef H3Li0S het volgende:
ben al een tijdje klaar met alle campaigns, ben nou bezig alle skirmisch kaarten tegen een brutal tegenstander te halen en alle 'battle honors' te halen(als je met een kaart een brutal tegenstander verslaat komt er een geel sterretje voor de kaart te staan. ik wil kijken wat er gebeurt als je ze allemaal hebt)
Met de US bouw ik meestal zo snel mogelijk 2 of 3 van die luchtafweerinstallaties die de eerste aanvallen opvangen. En zodoende bouw ik rustig verder. Eigenlijk een erg simpele en effectieve manier om te winnen. Jammer trouwens dat die vliegtuigen van de US zo zwak zijn, 1 keer een stuk of zes inzetten om iets aan te vallen en er komt er geen 1 meer terug naar je basis.
De gameplay wat betreft het bouwen e.d. vind ik wel verbeterd, het doet me weer denken aan Dune2 waarbij je ook op de fabriekjes moest rammen om er iets uit te krijgen.
quote:Staat dacht ik al gewoon in dit topic hoor
Op zondag 23 februari 2003 14:13 schreef valek het volgende:
ik zit vast in level 7 van de chinezen.
Ik krijg het niet gewonnen. Kan iemand me helpen?
quote:Dit is zeer handig zeker -quickstart.
:
--------------------------------------------------------------------------------
-buildmapcache
-constantDebug
-dumpAssetUsage
-forceBencmark
-fullscreen
-fullVersion
-FPUPreserve
-ignoresync
-jumpToFrame
-map
-noagpfix
-noaudio
-noFPSLimit
-nofx
-noLogOrCrash
-nologo
-nomusic
-noshadowvolumes
-noShellAnim
-noshellmap
-novideo
-particleEdit
-playStats
-quickstart
-scriptDebug
-seed
-shellmap
-showTeamDot
-updateImages
-winCursors
-xres
-yresAdd to the shortcut:
"C:\Program Files\EA Games\Command and Conquer Generals\generals.exe" switch
example:
"C:\Program Files\EA Games\Command and Conquer Generals\generals.exe" -nologo
Geloof me deze werkt echt uit eigen ervaring.
Bron: Gathering of Tweakers
quote:De raptor of aurora bomber is toch stealth en anders kan je met de generals promotion toch een Stealth fighter laten bouwen.
Op zaterdag 22 februari 2003 23:38 schreef Shogen het volgende:
Wat is jullie tactiek in een potje skirmish?Met de US bouw ik meestal zo snel mogelijk 2 of 3 van die luchtafweerinstallaties die de eerste aanvallen opvangen. En zodoende bouw ik rustig verder. Eigenlijk een erg simpele en effectieve manier om te winnen. Jammer trouwens dat die vliegtuigen van de US zo zwak zijn, 1 keer een stuk of zes inzetten om iets aan te vallen en er komt er geen 1 meer terug naar je basis.
Kan het met die Direct Connect optie?
quote:ra1 was een makkie.
Op zaterdag 22 februari 2003 20:06 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb da ook geprobeerd, is nog moeilijker dan bij RA1
.
Ik heb eindelijk die editor helemaal door.
Dus ik ben bezig
quote:Wel makkelijk, maar kostte tyfusveel tijd om een mooie map te bouwen.
Op zondag 23 februari 2003 21:38 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
ra1 was een makkie.
Ik heb eindelijk die editor helemaal door.
Dus ik ben bezig
quote:ER zijn overal maar 7 missies van
Op maandag 24 februari 2003 01:37 schreef valek het volgende:
ik heb net missie 7 uitgespeeld van china.
zijn er maar 7 missies van china???????
quote:Je kan altijd nog skirmisch of multiplayer en dan de computer laten meespelen
Op maandag 24 februari 2003 10:10 schreef blieblie het volgende:[..]
ER zijn overal maar 7 missies van
maaru weet iemand welke poort generals gebruikt.
Want ik kan niet online gamen omdat mijn router dat tegenhoudt.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:51 schreef valek het volgende:
ik vind het toch wel heel kort 7 missies per keer.
en daar betaal je dan 50 euro voor.maaru weet iemand welke poort generals gebruikt.
Want ik kan niet online gamen omdat mijn router dat tegenhoudt.
quote:In mijn router (Vigor 2200E) hoef ik geen port te forwarden (NAT).
What Firewall/NAT Port Numbers does C&C Generals use?C&C Generals Firewall/NAT Port Number Info:
The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online:
TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920UDP ports:
4321, 27900If your firewall does not allow outgoing packets to open ports to incoming traffic, or you experience problems connecting to other players, you will have to specify which port you want Command & Conquer Generals to use for communicating with other players. To do this, perform the following steps.
Go to your My Documents directory, and go to the Command and Conquer Generals Data directory. Right click on the options.ini file and choose "Edit."
Look for the "FirewallPortOverride" entry. If you dont see this entry, add it as a new line. Then assign the port you want to use to the port override entry. After making this change, this entry should look like:
FirewallPortOverride = XXXX
Where XXXX is the port number you have chosen. You will need to open the chosen port in your firewall for communication with players external to your firewall or NAT device. If you use the port override feature, the port you have chosen can not be masqueraded by a NAT device.
quote:toppie
Op zondag 23 februari 2003 21:14 schreef trance_fan het volgende:
Gevonden op ander forum:
[..]Dit is zeer handig zeker -quickstart.
Deze zorgt dat je opstart zonder filmpjes en dat je achtergrond bij het mainmenu anders is.Geloof me deze werkt echt uit eigen ervaring.
Bron: Gathering of Tweakers
quote:ow sorry het is dus de bedoeling om deze achter je pad te zetten van je generals shortcut bijvoorbeeld op je bureaublad.
Op maandag 24 februari 2003 21:43 schreef Blaze85 het volgende:[..]
toppie
alleen uitleg was handig geweest :S
Ik snap er niks van, dacht eerst dat de USA gewoon veel te sterk was, draai ik de rollen om (ik USA, comp China) word ik alsnog 3 keer achter elkaar geslacht !!
Er stond zo'n Oil Refinery in het midden van de kaart, en 8 boortorens daaromheen, binnen 15 minuten had de comp. al die dingen overgenomen, en dus veel meer geld als ik....
Damn, vanavond maar weer opnieuw proberen
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Sjeez, op normal maakte ik de computer constant af, ga ik gisteren vol goeie moed beginnen aan een skirmish op twilight nogwattes (8 player map), China vs USA, word ik constant afgeslacht !!!Ik snap er niks van, dacht eerst dat de USA gewoon veel te sterk was, draai ik de rollen om (ik USA, comp China) word ik alsnog 3 keer achter elkaar geslacht !!
Er stond zo'n Oil Refinery in het midden van de kaart, en 8 boortorens daaromheen, binnen 15 minuten had de comp. al die dingen overgenomen, en dus veel meer geld als ik....
Damn, vanavond maar weer opnieuw proberen
Als het goed is heb je een stuk of 4 Commanches af voordat China met hun Troop Crawlers en tanks je basis komt aanvallen. Alleen de rocket soldiers kunnen iets tegen je Commanches doen, maar dat zijn er maar een paar en die maai je zo neer. de rest volgt ![]()
Als je deze aanval afgeslagen hebt dan ga je lekker de rest van je basis opzetten. Zo snel mogelijk toe werken naar van die Supply Dropzones, daar maak je er een stuk of 6 van ![]()
Nu heb je altijd genoeg cash en eventuele aanvallen op je basis kan je makkelijk afslaan met je Commanches totdat je zelf een leger hebt opgebouwd om China van de kaart te vegen.
quote:Ik krijg dan ook altijd last van een aantal Gattling-Tankjes die het voorzien hebben op mijn commanches.
Op dinsdag 25 februari 2003 11:07 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
![]()
![]()
Dat had ik de eerste 2x ook
- 1e Dozer power plant laten maken
- 2e dozer maken (bouw je wat sneller je basis op)
- Barracks maken
- Upgrade voor overnemen maken
-Ventje maken
- Oil derricks overnemen (hoe langer je ze kan houden hoe beter, maar voor overnemen krijg je iig al 1000 per stuk)
- Ondertussen een Supply Center maken met 4 helicopters.
- 2 helicopters op supply dump bij je basis zetten en 2 op de supply dump die dan het dichtsbij is (anders gaan die helicopters op elkaar wachten en schiet het nog niet op)
- Airfield bouwen
- Commanches maken.Als het goed is heb je een stuk of 4 Commanches af voordat China met hun Troop Crawlers en tanks je basis komt aanvallen. Alleen de rocket soldiers kunnen iets tegen je Commanches doen, maar dat zijn er maar een paar en die maai je zo neer. de rest volgt
Als je deze aanval afgeslagen hebt dan ga je lekker de rest van je basis opzetten. Zo snel mogelijk toe werken naar van die Supply Dropzones, daar maak je er een stuk of 6 van
Nu heb je altijd genoeg cash en eventuele aanvallen op je basis kan je makkelijk afslaan met je Commanches totdat je zelf een leger hebt opgebouwd om China van de kaart te vegen.
* The_Substitute is wel benieuwd of het al iemand gelukt is, om nog brutaler te zijn dan de comp
om dus te winnen op Brutal-niveau
Ik ben altijd al na 49 sec al KO!
quote:In de eerste aanval met al die ventjes komen er een stuk of 4 tanks mee, maar nooit gatling tanks. Die komen wat later wel, maar dan heb je inmiddels als het goed is je hele basis zowat al opgezet en dus ook een bescheiden vlootje tanks
Op dinsdag 25 februari 2003 12:38 schreef The_Substitute het volgende:[..]
Ik krijg dan ook altijd last van een aantal Gattling-Tankjes die het voorzien hebben op mijn commanches.
Maar dat los ik dan (deels) op door steeds een aantal Crusaders (+ drones) erbij te zetten.
* The_Substitute is wel benieuwd of het al iemand gelukt is, om nog brutaler te zijn dan de comp
![]()
om dus te winnen op Brutal-niveauIk ben altijd al na 49 sec al KO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |