Hoe hebben jullie dit klusje geklaard
quote:Ik heb 4 warfactories gebouwd en ben toen aan gaan vallen met een leger tanks...
Op dinsdag 18 februari 2003 16:13 schreef anima het volgende:
shit man ik ben dus nu met china bezig. Volgens mij missie 7 (die met dat intro filmpje dat ze door zon kloof lopen) en kan gewoon niet winnen. Die GLA hebben veel meer resources en ik zit binnen 10 min zonder.Hoe hebben jullie dit klusje geklaard
Wel met moneytrainer
maar zonder al die cash lukt het me echt niet. Die gasten komen al met scuds aan als ik net mijn eerste aanvalletje wil doen
quote:Ben er ook ff mee bezig geweest, maar je heb aan de rechter en linkerkant van de map raffinaderijen zitten en in het miden van de map
Op dinsdag 18 februari 2003 16:13 schreef anima het volgende:
shit man ik ben dus nu met china bezig. Volgens mij missie 7 (die met dat intro filmpje dat ze door zon kloof lopen) en kan gewoon niet winnen. Die GLA hebben veel meer resources en ik zit binnen 10 min zonder.Hoe hebben jullie dit klusje geklaard
Veel met artillerie, mijnen en emp-puls werken ( emp-puls werkt ook op gebouwen), daarnaast 2 overlords met "radiotower-upgrade" en 2 overlords met "gattlinggun-upgrade" alle upgrades van warfactory en propaganda center en een zooitje tanks (gattling en battlemaster) extra als ondersteuning.
En dan massaal naar boven en in het bovenaan in het midden vindt je de scudstorm.
zo heb ik het gedaan ![]()
Tip
Gebruik de Guard-optie van je tanks om tijdelijk een gebied aan te vallen.
Gewoon een gebied met gla-troepen en gebouwen selecteren,
hoef je niet de hele tijd je troepen leiden.
[Dit bericht is gewijzigd door Sproggel op 18-02-2003 17:19]
quote:Met hackers geld opsparen lukt ook heel goed gewoon een leger hackers en allemaal geld hacken dan gaat het wel snel die moet je wel een beetje achterin je basis planten zodat de GLA er niet zo snel bijkan komen.
Op dinsdag 18 februari 2003 16:21 schreef anima het volgende:
ja dan is het niet moeilijkmaar zonder al die cash lukt het me echt niet. Die gasten komen al met scuds aan als ik net mijn eerste aanvalletje wil doen
quote:Die is ook leuk in skirmish als je van lange wars houdt, goede verdediging bouwen en leger opbouwen. En maar wachten tot tegenstanders geen geld meer hebben en dan met een paar nukes (stuk of 4) en een zooitje overlords (zoveel mogelijk) alles met de
Op dinsdag 18 februari 2003 17:10 schreef trance_fan het volgende:[..]
Met hackers geld opsparen lukt ook heel goed gewoon een leger hackers en allemaal geld hacken dan gaat het wel snel die moet je wel een beetje achterin je basis planten zodat de GLA er niet zo snel bijkan komen.
Hier heb je wel alle soorten en maten upgrades, maar das toch anders (IK WIL MEER UNITS!!!
)
quote:ZIEK!
Op woensdag 19 februari 2003 08:20 schreef Anvile het volgende:
-plaatjes
Wat irritant is, is dat met de US de helicopters weleens uit beeld vliegen als er geen cash meer te halen valt en je ze dus niet meer kan selecteren. Je ziet dan nog wel de schaduw ervan op de grond. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Shogen op 19-02-2003 14:40]
quote:nee
Op woensdag 19 februari 2003 13:09 schreef Shogen het volgende:
Kan je trouwens bruggen vernietigen?
quote:plz....
Op woensdag 19 februari 2003 13:06 schreef Untriedrope het volgende:
weet iemand nog een site met leuke nieuwe maps
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 08:20 schreef Anvile het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:moet je het camerabeeld verplaatsen met 4 of 6 bij die getallen onder numlock.
Op woensdag 19 februari 2003 13:09 schreef Shogen het volgende:
Kan je trouwens bruggen vernietigen?Wat irritant is, is dat met de US de helicopters weleens uit beeld vliegen als er geen cash meer te halen valt en je ze dus niet meer kan selecteren. Je ziet dan nog wel de schaduw ervan op de grond.
quote:Zal het eens proberen, tnx.
Op woensdag 19 februari 2003 17:07 schreef Passione het volgende:[..]
moet je het camerabeeld verplaatsen met 4 of 6 bij die getallen onder numlock.
quote:Mijn manier vond ik ook wel geslaagd:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:08 schreef Sproggel het volgende:[..]
Ben er ook ff mee bezig geweest, maar je heb aan de rechter en linkerkant van de map raffinaderijen zitten en in het miden van de map
twee raffinaderijen met daarachter VN-kisten met geld.Veel met artillerie, mijnen en emp-puls werken ( emp-puls werkt ook op gebouwen), daarnaast 2 overlords met "radiotower-upgrade" en 2 overlords met "gattlinggun-upgrade" alle upgrades van warfactory en propaganda center en een zooitje tanks (gattling en battlemaster) extra als ondersteuning.
En dan massaal naar boven en in het bovenaan in het midden vindt je de scudstorm.
zo heb ik het gedaan
Tip
Gebruik de Guard-optie van je tanks om tijdelijk een gebied aan te vallen.
Gewoon een gebied met gla-troepen en gebouwen selecteren,
hoef je niet de hele tijd je troepen leiden.
Eerst die kleine basis rechtsonder slopen (zonder zelf basis te maken).
Daarna heb je een groot plateau, waarop je mooi gebouwtjes kan dumpen.
Wel goed verspreid, anders gaat de scud-storm ze allemaal slopen.
Je ziet dat de vijand op 1 plaats zal gaan aanvallen. Zet daar je tankjes neer (Overlords ook upgraden).
Ga vervolgens de map verkennen (met vliegtuigjes bijvoorbeeld). Ergens middenboven kom je de scud storm dinges tegen.
Je hebt inmiddels al wel ervaring opgebouwd als generaal, die punten moet je gebruiken om de artillery barrage te activeren (alle 3). Ook die mobile nuke-launcher activeren.
Vervolgens doe je die barrage op de scud storm, hij zal niet compleet vernietigd worden maar ze repareren hem ook niet, dus na de 2e keer is ie weg.
Bouw ondertussen iets van 3 van die nuke karretjes, en stel die zodanig op dat ze constant de plek waar de enemy komt onder vuur nemen (gewoon met ctrl die plek aanklikken). Praktisch elke unit wordt hierdoor gesloopt of zwaar beschadigd, en als ze er al doorheen komen, worden ze gesloopt door je Overlords (inmiddels al elite als 't goed is).
De rest is dan een eitje, beetje met migs, nukes en barrages heb ik alles gesloopt.
quote:Dat zit "Jarmen Kell" ergens (waarschijnlijk in een gebouw), die schiet
Op woensdag 19 februari 2003 18:15 schreef blieblie het volgende:
bij mij worden mijn tanks e.d. opeens van niemand als ik ze ergens opgesteld heb. Dan kan ik zel wel selecteren, maar dan ist health balkje blauw ipv groen.
quote:Hmmm.......... en die dingen zijn dus dan ten dode opgeschreven ofzo...
Op woensdag 19 februari 2003 18:20 schreef Sproggel het volgende:[..]
Dat zit "Jarmen Kell" ergens (waarschijnlijk in een gebouw), die schiet
de bestuurders van de voertuigen neer, zodat de voertuig overgenomen
kan worden door een gla-rebel.
quote:Misschien kan je ze terug pakken, met een eigen infanterie-eenheid.
Op woensdag 19 februari 2003 18:21 schreef blieblie het volgende:[..]
Hmmm.......... en die dingen zijn dus dan ten dode opgeschreven ofzo...
.
quote:T'is volgens mij idd een of andere unit van de GLA die je niet ziet, waardoor je voertuig onbemand raakt. Gewoon een van je eigen ventjes erop af sturen en dan heb je em weer terug.
Op woensdag 19 februari 2003 18:24 schreef Sproggel het volgende:[..]
Misschien kan je ze terug pakken, met een eigen infanterie-eenheid.
Heb het zelf niet geprobeerd, maar je kan het proberen.
Niet geschoten is altijd mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |