abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2003 @ 06:43:13 #76
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_8510916
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:47 schreef w-mmm het volgende:
Raar is dat he, veel hebben het erover dat de AI niet veel voorsteld maar in skirmish is het heel moeilijk om van de AI te winnen.
Moeilijk staat niet gelijk aan goede AI hoor.

(Denk bijv. aan BF1942 waar de bots je van 1000km afstand konden raken, wil dat dan meteen zeggen dat de AI goed is? Dacht 't niet.)

Heeft iemand btw al beetje zitten spelen met de map editor?

Krekker is de bom!
pi_8511766
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:43 schreef DutchBlood het volgende:

[..]

Ik vond het een verschil van je welste in vergelijking met Normal...

Brutal zal ik ook eens proberen....

Nou ja ik speel dan wel veel samen met een brutal comp tegen 3 brutal GLA's en tegen. 2 brutal China's. Dus 2x3x2 zeg maar. Maakt het wel iets makkelijker uiteraard. Maar goed. De beste comp overwint het natuurlijk, dus die is dan extra sterk ivm GeneralPromotion enzo, dus het wordt alsnog wel leuk.
  zondag 16 februari 2003 @ 12:11:47 #78
13936 w-mmm
Ben ik gek of ben jij het?
pi_8512043
quote:
Op zondag 16 februari 2003 06:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Moeilijk staat niet gelijk aan goede AI hoor.

(Denk bijv. aan BF1942 waar de bots je van 1000km afstand konden raken, wil dat dan meteen zeggen dat de AI goed is? Dacht 't niet.)

Heeft iemand btw al beetje zitten spelen met de map editor?

Dat is waar, moeilijk staat niet gelijk aan goede AI. Maar ik vind de AI ook nog niet zo beroerd. Hij valt bv van verschillende kanten je basis binnen, dit was bij RA2 toch echt anders, daar was het een standaardkant van waar ie aanviel. Hij valt je resourcegevallen aan. En met z'n vliegtuigen kan ie ook knap vervelend zijn. Maar of dit nu eigenlijk allemaal onder AI valt....

Uiteindelijk is de computer nog niet zo heel goed, als je normal eenmaal gewend bent win je ook alles. Alleen brutal heb ik nog niet geprobeerd. Hopen dat dat nog weer een flink stuk moeilijker is.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_8512493
Persoonlijk vind ik generals echt een but-spel. Sinds C&C 1 is de gameplay niet verandered. Basis Bouwen, beetje Harvesten, Tankje bouwen, schieten, klaar.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik er zo onderhand wel op uitgekeken ben.
De nieuwe units zijn ff leuk om naar te kijken, de uitspraken soms om te lachen, maar daarna was het echt weer uninstall.
Werd echt zo saai en eentonig.

Built for Speed
pi_8517048
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Persoonlijk vind ik generals echt een but-spel. Sinds C&C 1 is de gameplay niet verandered. Basis Bouwen, beetje Harvesten, Tankje bouwen, schieten, klaar.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik er zo onderhand wel op uitgekeken ben.
De nieuwe units zijn ff leuk om naar te kijken, de uitspraken soms om te lachen, maar daarna was het echt weer uninstall.
Werd echt zo saai en eentonig.

Het is geen Butspel.
Het is een geweldig spel. .

Zal zo wel effe nog een paar screenie's posten want anders is het zo saai.

X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_8517083
weet iemand wel hoe ie een screenie moet maken jezus wat is dit topic leeg.

(zal ik het dan maar verklappen : Screenie's maak je met F12

zondag 16 februari 2003 @ 16:47:53 #82
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_8517112
Is er trouwens al een bepaalde server om tegen elkaar te spelen? Via het spel zelf online komen lukt niet...ik heb een ongeldige serial...hoe zou dat nou komen maar veel vrienden van mij spelen het niet online omdat ze te weinig datalimiet hebben...ik heb nog genoeg...alleen tja

weet iemand misschien of die ook bij GameSpy er staat ??

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_8517296
Via Gamespy kan het iedergeval niet

(broertje van trance_fan)

Every war is different, every war is the same.
  zondag 16 februari 2003 @ 16:57:35 #84
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_8517333
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:55 schreef dekkered het volgende:
Via Gamespy kan het iedergeval niet

(broertje van trance_fan)

Das jammer.... ja ik heb er niet vreselijk veel verstand van maar vroeger speelde ik UT via wesuck (kennen denk ik sommige mensen nog wel) en dacht misschien is er zo'n soort site wel voor Generals...
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_8517372
Jammer dat ik geen screenie maakte van het laatste level van de US campaign. 3 Nukes op een stad geflikkerd . ziet er mooi uit
pi_8517432
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:59 schreef SuperUli het volgende:
Jammer dat ik geen screenie maakte van het laatste level van de US campaign. 3 Nukes op een stad geflikkerd . ziet er mooi uit
LOL
pi_8517713
Sorry wou plaatjes in voegen maar de layout wordt daarna een beetje fucktup.

[Dit bericht is gewijzigd door trance_fan op 16-02-2003 19:04]

pi_8519659
okee
pi_8523810
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:20 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Jammer. Als ik het zo hoor denk ik dat Generals de eerste C&C wordt die ik maar overslaat...

Sorry maar hij is het kopen echt niet waard. Ik heb alle C&C games vanag Dune2 en dit is echt een ramp. Wat een gare bullshit spel de Beta was nog beter dan de final.
  maandag 17 februari 2003 @ 03:40:45 #90
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_8529260
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sorry maar hij is het kopen echt niet waard. Ik heb alle C&C games vanag Dune2 en dit is echt een ramp. Wat een gare bullshit spel de Beta was nog beter dan de final.

Smaken verschillen...

Ook ik speelde Dune 2 vanaf het eerste uur. C&C 1 vond ik te gek, alleen viel de muziek me wat tegen. Wel goed, maar had erg hoge verwachtingen ivm Dune 2. Toen kwam voor mij vrij onverwachts Ra 1. Een prachtige toevoeging aan de C&C reeks met iets betere muziek. Expension packs heb ik overigens nooit gedaan, maar toen na lang lang wachten Tiberiun Sun uitkwam en ik zo snel als ik kon kocht was dat toch echt een klapper. Vond het echt een klote spel.
Onverwachts bleek Ra2 weer heel goed te zijn. Dit spel kon ik echt blijven spelen (met af en toe even periodes niet).

En nu is Generals er. In de eerste instantie lijkt het allemaal prachtig. Spel speelt heerlijk weg, eerste paar uur was het even wennen omdat ik continu bleef vergelijken met Ra2, maar nu is het alsof ik niks anders gewend ben. Voor het eerst sinds Dune 2 dat ik weer echt onder de indruk ben van de muziek. In Dune 2 ging de muziek tijdens stukken met veel actie ook over op de actie-muziek. Ik geloof dat het bij Generals ook weer een beetje zo is.

Of het spel net zo'n lange houdbaarheidsdatum heeft als Ra2 kan ik nog niet zeggen, want ook C&C Renegade (ok, wel heel ander type spel) leek in de 1ste instantie te gek. Maar het lijkt er op dat Generals me een hele tijd zal blijven boeien. Alleen jammer van de superweapons en beperkte opties bij skirmish en online play

Ook spijtig vind ik dat de filmpjes ontbreken. De acteer filmpjes boeiden me over het algemeen nooit echt (behalve die met Tanya ). Maar de gerenderde actiescenes waar je een indrukwekkend leger, of legervoertuig zag langskomen vond ik echt te gek. Heeeeel spijtig dat ook deze scenes teveel gevraagd waren.

Krekker is de bom!
pi_8530261
De intro van dit spel is overigens gewoon een trailer die je weken geleden ook al kon downloaden.

Goedkoop, niet?

pi_8542141
Het is me toch gelukt om plaatjes op het internet te krijgen. Check people.zeelandnet.nl/dekkerwd

Veel succes

pi_8542203
GOEDZO
pi_8542473
quote:
Op maandag 17 februari 2003 09:31 schreef =HellFire= het volgende:
De intro van dit spel is overigens gewoon een trailer die je weken geleden ook al kon downloaden.

Goedkoop, niet?

Dat was ook met RA2 ongeveer.
pi_8552060
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:23 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Dat was ook met RA2 ongeveer.

True. Heel erg true. MAAR, daar had je nog veeeeeel meer andere filmpjes erbij zitten. Ik weet niet hoor, maar dit keer vond ik het echt tegenvallen.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 09:19:56 #96
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_8552164
vind de solo's veeel te kort en te simpel. Ik heb hem gisteren gewoon al uitgespeeld op dat onderdeel
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_8552548
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:47 schreef Marjan1985 het volgende:
Is er trouwens al een bepaalde server om tegen elkaar te spelen? Via het spel zelf online komen lukt niet...ik heb een ongeldige serial...hoe zou dat nou komen maar veel vrienden van mij spelen het niet online omdat ze te weinig datalimiet hebben...ik heb nog genoeg...alleen tja

weet iemand misschien of die ook bij GameSpy er staat ??

Niet gamespy maar Kali (hoorde ik) http://www.kali.net/
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het schijnt wel te werken.
Gravity doesn't exist, the world just sucks.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 10:35:12 #98
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_8553499
Ik kan niet op Internet spelen
'K zit achter een router (Vigor 2200E) via NAT.
Port mappings op generals techsupport site werken niet.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_8555003
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 10:35 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik kan niet op Internet spelen
'K zit achter een router (Vigor 2200E) via NAT.
Port mappings op generals techsupport site werken niet.
Heb je de 1.02 update al ?
Ik weet niet of het helpt maar je kan het proberen.