quote:Ooooooooooow, cooooool.... Ik snapte ut al nie waarom er een gattling cannon in de vijand zijn base stond en niks deed...
Op vrijdag 28 februari 2003 20:38 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
nee, die ai is helemala standalone en is zo gescript dat elke local player die de olie berg benaderd als vijand wordt gezien.
Enkele tanks gaan dan op hunt mode en de rest in guard.
en 2 gaan rondjes rijden
-edit-
Maps!
http://www.cncgeneralsworld.com/downloads/downloadmanager.asp?action=showPage&page=maps
[Dit bericht is gewijzigd door DutchBlood op 28-02-2003 20:54]
quote:cool
Op vrijdag 28 februari 2003 20:39 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Ooooooooooow, cooooool.... Ik snapte ut al nie waarom er een gattling cannon in de vijand zijn base stond en niks deed...
-edit-
Maps!
http://www.cncgeneralsworld.com/downloads/downloadmanager.asp?action=showPage&page=maps
als je nog aanbevelingen hebt.
quote:Eigenlijk niet, vooral de AI is zeer cool....
Op vrijdag 28 februari 2003 21:10 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
cool
ik zal mijn map ff fine tunen en dan ff submitten denk ikals je nog aanbevelingen hebt.
Je kan BTW je pilots wel terugfrotten in je vliegtuigen... Als ze aan de grond staan
Hoerige hoerige
.
quote:Das die map met da airfield en die nuke + particle cannon die je kunt capturen?
Op zaterdag 1 maart 2003 08:45 schreef blieblie het volgende:
Ik heb maps gedownload, waarin de tegenstander nix doet.
Ik had een driekwart basis opgebouwd, en ik ga verkennen, staat er alleen een bulldozer en zoon begingebouw.
Hoerige hoerige
.
Ik had hier nl. hetzelfde...
quote:Ik had er ook eentje, maar niet die jij omschrijft.
Op zaterdag 1 maart 2003 09:45 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Das die map met da airfield en die nuke + particle cannon die je kunt capturen?
Ik had hier nl. hetzelfde...
quote:WOEIJ masterlijk... m'n weekend is weer compleet...
Op vrijdag 28 februari 2003 20:16 schreef DutchBlood het volgende:
Let op dat je de maps in hun map kopieert... Dus \Mijn Documenten\Command and Conquer Generals\Maps\Naamvdmap\
btw: iedereen die sites heeft waar je maps kan downloaden fftjes melden
quote:kijk ff een post of 10 terug naar mijn map
Op zaterdag 1 maart 2003 13:14 schreef Blaze85 het volgende:[..]
WOEIJ masterlijk... m'n weekend is weer compleet...
ik snap niet dat je niet gewoon die .map en .tga file in Maps zelf kan zettenmaar goed
bedankt
btw: iedereen die sites heeft waar je maps kan downloaden fftjes melden
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 13:18 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
kijk ff een post of 10 terug naar mijn map
hier ff een shotje toen ik er 6 had en mn broertje 3 (ik ben dus rood)
die lijntjes om onze bases heen zijn allemaal patriotlaunchers
quote:hehe, meestal is mn broertje china, maar daar had ie nu ff geen zin in
Op zaterdag 1 maart 2003 13:25 schreef PsychoDude_666 het volgende:
die ioncannon vind ik dus zo'n gaar superwapen! ...China will stand strong!! Nuclear missle launched!
quote:Klopt, maar voor de rest is China best kut, Speelt niet zo heel lekker qua resource management. Maar da's even wennen
Op zaterdag 1 maart 2003 13:25 schreef PsychoDude_666 het volgende:
die ioncannon vind ik dus zo'n gaar superwapen! ...China will stand strong!! Nuclear missle launched!
quote:een groepje van 9 overlords: 3 met speakertower 6 met gatling gun zijn bijna onverslaanbaar
Op zaterdag 1 maart 2003 13:27 schreef existenz het volgende:[..]
Klopt, maar voor de rest is China best kut, Speelt niet zo heel lekker qua resource management. Maar da's even wennen
GLA is gewoon zwaar kut
quote:Mja, dat dacht een maat van mij ook
Op zaterdag 1 maart 2003 13:38 schreef MewBie het volgende:[..]
een groepje van 9 overlords: 3 met speakertower 6 met gatling gun zijn bijna onverslaanbaar
quote:GLA is wel vet hoor, zijn alleen wat moeilijker, maar daarentegen heel goedkoop. Daarbij heb je ook het probleem "stroom" niet
Op zaterdag 1 maart 2003 13:27 schreef existenz het volgende:[..]
Klopt, maar voor de rest is China best kut, Speelt niet zo heel lekker qua resource management. Maar da's even wennen
GLA is gewoon zwaar kut
Wat ook vet is zijn de auto's die je upgrade met spullen van je tegenstanders en die GLA holes die ontstaan als een gebouw vernietigt word.
ik speel zelf ook met vs, ben gewoon pro-ubertechniek enzo.. Vet die vliegtuigjes...
A-10 baby yeah! ![]()
China vink alleen t superwapen tof, voor de rest ook niet zo uber leuk...(fuckin irritante stem)
Hehe heb weer een paar dagen generals @ lan voor de boeg. vorig weekend was al tof maar dit gaat kewler worden,..,!!!
Wel jammer dat als er 1 gare pc bijzit het spel zo onwijs vertraagd!! Vink raar wat je zou denken dan schokt het bij die gast maar niet bij die andere (tja shooters gewend misschien
)
en gla daar begin ik nie eens aan pfffff
Ingredienten:
- Een hoop tijd
- Luiheid
- Een sterke pc dan de mijne ![]()
Resultaat:
Je kan nix meer zien door de nukes
quote:Ja, zo erg verveelde ik me ook weer niet
Op zaterdag 1 maart 2003 20:58 schreef SuperUli het volgende:"Normal Army has been defeated"
beetje jammer...
WEl custom build dus he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |