Dit is toch enorm obvious.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:18 schreef Purrito het volgende:
Lange mannen
Krullen
Goede hygiene
Mannelijkheid (dus geen vegans in skinny jeans)
Intelligentie
Humor
Krullen en lange mannen is niet direct zo obvious. Intelligentie overigens ook niet. Mensen die zelf intellectueel wat minder zijn, zijn niet altijd op zoek naar een partner die wel intelligent is.quote:
Onlangs nog een discussie over gehad met een groep vriendinnen. Sommige vinden het inderdaad aantrekkelijk maar ook een aantal die het echt afschuwelijk vinden. Heel erg zwart/wit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:00 schreef kuolema het volgende:
Wat ts ook al noemde: mannen in uniform. Doktersjas, legerpak, politie-uniform. Dat soort dingen.
Maar volgens mij is dit niet zo apart.
Eens. Zelfde geldt voor een iets grotere neus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:00 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb dat met vrouwen die iets grotere voortanden hebben. En dan niet meteen van die konijnen tanden, of Theo en Thea.
Maar wel wat groter dan gemiddeld.
Ik kan daar niet echt mijn vinger opleggen waarom ik dat mooi en/of sexy vind.
Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden
Is bij vrouwen ook belangrijk. Wakker worden naast iemand met de stem van Britt Dekker/Femke Bol/rookvrouw Joke is gewoon niet vol te houdenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh ja, en ook absoluut deze (bij mannen)!
Sexy streepje iddquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:34 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen 'sagittal' and 'acuminate' in vind ik (doorgaans) heel sexy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |