quote:
Op woensdag 6 mei 2026 17:53 schreef MultiBanaan het volgende:[..]
Ik ken wel een aantal mensen die in dat wereldje zitten, ja. En daar valt het me wel op dat er toch een bovenmatige hoeveelheid mensen met shit dealt en kink daarvoor als uitlaatklep gebruikt. Op fetlife staat het vaak ook vol met traumadump posts
Terwijl toch gezegd wordt (op Fetlife en binnen het wereldje - wat ik dan wel ken), dat je Kink/ BDSM niet als 'therapie' moet gebruiken, of vanuit wraak/rancune zou moeten spelen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@